0 نظر
191 بازدید

فشار کاری ستاد انتخابات اندونزی ۲۷۲ کارمند را به کام مرگ کشاند

double-quot
تهران – جارپرس – بیش از ۲۷۰ نفر از کارکنان ستاد انتخابات اندونزی در انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی این کشور که ماه گذشته به طور همزمان برگزار شد، از فرط فشار کاری جان باختند.
کد خبر : 29407
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 - 4:48
فشار کاری ستاد انتخابات اندونزی ۲۷۲ کارمند را به کام مرگ کشاند

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از شبکه خبری سی ان ان، انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی اندونزی ۲۸ فروردین ماه به صورت همزمان در یک روز برگزار شد و طی آن ۱۹۲٫۸ میلیون نفر واجد شرایط رای دادند.
در انتخابات امسال اندونزی که بزرگترین و پیچیده ترین انتخابات یک روزه شناخته شده است، مردم این کشور در بیش از ۸۰۰ هزار ایستگاه رای گیری در بیش از ۱۷ هزار جزیره این کشور پهناور رای دادند و ۶ میلیون کارمند ستاد انتخاباتی ساماندهی این انتخابات را بر عهده داشتند.
به نوشته تارنمای سی ان ان، تا شنبه شب این هفته ۲۷۲ نفر از کارکنان ستاد انتخابات اندونزی به دلیل فشار کاری فراوان جان خود را از دست داده اند و یکهزار و ۸۷۸ تن بیمار شده اند.
«آریف پریو» سخنگوی کمیسیون عمومی انتخابات گفت که این افراد به دلیل ناراحتی های مرتبط با فشار کاری جان باخته اند.
«ساندیاگو اونو» زوج انتخاباتی «پرابوو سوبیانتو» نامزد ریاست جمهوری اندونزی گفت که مرگ این کارکنان حاکی از ایرادهای اساسی در برگزاری این انتخابات است.
دلیل فشار کاری بیش از حد روی کارکنان ستاد انتخابات این است که دو انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی همزمان شده و این ستاد ملزم به اعلام نتایج در مدت کوتاهی شده است.
نتایج انتخابات اندونزی سرنوشت سیاسی رئیس جمهوری آتی و معاون وی به همراه ۲۰ هزار صندلی پارلمان های مختلف فدرالی، استانی و منطقه ای برای ۵ سال آتی دراین کشور را مشخص خواهد کرد.
طبق نتایج شمارش های اولیه و سریع آرای این انتخابات، «جوکو ویدودو» رئیس جمهوری کنونی این کشور معروف به جوکوی از رقیبش سوبیانتو پیشی گرفته که توسط رقیب وی به چالش کشیده شده است.
طبق آمار رسمی اعلام شده آمار مشارکت عمومی در این انتخابات به بالاترین میزان خود از سال ۲۰۰۴ تاکنون در اندونزی رسیده است.
اندونزی با بیش از ۲۶۰ میلیون نفر، بزرگترین کشور با اکثریت مسلمان جهان و چهارمین کشور پرجمعیت جهان است و نتایج انتخابات ریاست جمهوری آن نه تنها در منطقه جنوب شرق آسیا بلکه در عرصه روابط بین الملل نیز تاثیرگذار خواهد بود.
نتایج رسمی و نهایی این رقابت های سیاسی مهم و سرنوشت ساز در روز ۲۲ ماه مه (اول خرداد) اعلام می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.