امیری و کتولی با صدای صالح شمس؛

ویدئو/صالح شمس خواننده روشندل مازندرانی بر اثر کرونا به کما رفت

double-quot قائمشهر - جارپرس - صالح شمس، هنرمند و خواننده روشندل اهل قائمشهر در استان مازندران بر اثر تشدید بیماری کرونا به کما رفت.
کد خبر : 39552
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1399 - 13:24
ویدئو/صالح شمس خواننده روشندل مازندرانی بر اثر کرونا به کما رفت

به گزارش خبرنگار جارپرس از قائمشهر، این هنرمند جوان روشندل، با گلریزان همیاری مردم خطه سرسبز شمال موفق به دریافت دارو شد اما همچنان در بی هوشی به سر می برد.

 

بیوگرافی صالح شمس خواننده نابینا

صالح شمس که بصورت مادرزادی نابیناست و آوای خوش تارهای صوتی اش را از پدرش به ارث برده، چندی قبل مورد عمل جراحی قلب باز نیز قرار گرفت.

وی در رشته علوم انسانی تحصیل کرده و دیپلم این رشته را دریافت نموده است و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی رشته حقوق در دانشگاه پیام نور بابل می باشد.

علاقه به خوانندگی

زمانی که هشت سال سن داشت در یک مهمانی خانوادگی شروع به خواندن کرد که با استقبال اقوام رو به رو شد و دوستان پدرش او را تشویق کردند که در زمینه خوانندگی به فعالیت بپردازد.

پدرش یکی از مشوق های اصلی صالح شمس بود و این پسر جوان را به استاد کریم سلمانپور خواننده معروف مازندرانی معرفی کرد و در ادامه دلاور بزرگ نیا و استاد علاءالدینی و علی فلاح او مورد حمایت خود قرار دادند.

او می گوید که علاقه بسیار زیادی به اجرای پاپ دارم و بیشتر کارهای عبدالرضا کیانی نژاد را دوست دارد و آهنگ های او را میخواند.

در حال حاضر صالح شمس سعی می کند به کارهای خوانندگی بپردازد و بیشتر در برنامه های مناسبتی که از او دعوت می شود کار اجرا را بر عهده می گیرد و مبلغی را به عنوان حق الزحمه به او پرداخت می‌کنند.

صالح شمس: از مسئولین درخواست کار دولتی ندارم

او درباره فعالیت هایش میگوید از هیچ مسئولی درخواست کار دولتی ندارم، چون یک‌جا نشستن را دوست ندارم، عقیده دارم که حرمت یک خانه را صاحب آن نگه می‌دارد، متأسفانه اداره‌کل بهزیستی استان چندان روی خوشی نشان نمی‌دهد و وقتی برای دریافت حق‌الزحمه‌ام می‌روم، می‌گویند: معلولان بسیاری زیر پوشش داریم ولی پرداخت حق‌الزحمه کارم که ارتباطی به این موضوع ندارد.

شنیده‌ام که شهرداری ساری مسابقه خوانندگی گذاشته و به نفرات برتر در تهیه آلبوم کمک کرده‌ است، علاقه‌مند به حضور در این برنامه بودم ولی تنها به شهروندان ساروی اختصاص داشت، به‌نظرم این برنامه‌ها باید از سوی مسئولان تداوم یابد.

خوشبختانه در سال جاری کنسرت‌های زیبایی از هنرمندان برگزار شد و مردم هم استقبال کردند، دوست دارم برای برگزاری کنسرت از من حمایت شود.

 

همه با هم برای سلامتی و بهبود این صدای آسمانی، صالح شمس عزیز دست به دعا می شویم:

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.