0 نظر
133 بازدید

سید شکر خدا موسوی:با اطمینان می گویم که دو فوریت طرح تبدیل اپراتورهای برق رای می آورد

double-quot

 

تهران-جارپرس-عضو کمیسیون کشاورزی مجلس که«طرح دو فوریتی تبدیل وضعیت اپراتورهای برق»را کلید زده است اطمینان داد که دو فوریت این طرح روز سه شنبه از سوی نمایندگان رای خواهد اورد و ماده واحده آن در کمتر از ۴۸ ساعت به رای گذاشته خواهد شد.

کد خبر : 11069
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 شهریور 1394 - 11:56
سید شکر خدا موسوی:با اطمینان می گویم که دو فوریت طرح تبدیل اپراتورهای برق رای می آورد

 

 

سید شکرخدا موسوی روز یکشنبه درباره آخرین وضعیت طرح دو فوریتی تبدیل وضعیت اپراتورهای برق از کار معین به پیمانی به خبرنگار پارلمانی جارپرس گفت:اپراتورهای انتقال نیرو در کشور ۴ هزار و ۷۷۵ نفر هستند و از سال ۸۳ که بصورت کار مشخص استخدام شده اند؛خلاف قوانین مدیریت خدمات کشوری و سیاست های کلی اصل ۴۴ که توسط رهبری ابلاغ شده،تبدیل وضعیت نشده اند؛چرا که شغل اپراتوری انتقال نیرو،جزو شغل های حاکمیتی و دولتی است و بخش خصوصی نمی تواند هیچ مسئولیتی داشته باشد.

 

وی ادامه داد:متاسفانه وزارت نیرو زیربار نرفته و این اپراتورها به مقابل درب مجلس و مکان های دیگر آمدند؛ما نیز چندین جلسه در کمیسیون انرژی،اجتماعی،برنامه ریزی،معاون و خود وزیر نیرو داشته ایم.

موسوی بیان کرد:نامه ای با ۸۰ امضا برای رئیس جمهور تنظیم کردیم و با امضای نمایندگان نیز برای وزیر نیرو فرستادیم اما متاسفانه اتفاقی نیفتاد.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اخیرا آقای چیت چیان طی نامه ای به معاونت برنامه ریزی ابلاغ کرده است تا براساس مقررات،این اپراتورها از کار معین به پیمانی تبدیل وضعیت شوند،ادامه داد:معاونت راهبردی،برای این تبدیل ایراد بار مالی گرفت و زیربار نرفت.

 

وی افزود:طی بررسی هایی که صورت داریم،متوجه شدیم که این اپراتورها افزایش حقوق چندانی ندارند،به این ترتیب که حقوق آنان از یک میلیون و پانصد هزار تومان تا دو میلیون و پانصد هزار تومان متغیر است؛ یعنی افراد دارای مدرک فوق دیپلم حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان و بقیه نیز دو الی دو میلیون و پانصد هزار تومان حقوق ماهانه دریافت می کنند و در نتیجه این تبدیل وضعیت بار مالی چندانی برای دولت ندارد و بعنوان مثال افزایش آن بین دویست تا سیصد هزار تومان است.

 

سید شکر خدا موسوی گفت: در نهایت با تعدادی از نمایندگان اقتصادی مجلس مانند آقایان غلامرضا تاجگردون،احمد توکلی و محمدرضا پور ابراهیمی مشورت کردم و سپس یک طرح دو فوریتی نوشتم و توانستم که ۸۴ امضا جمع آوری کنم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح توسط نمایندگان مورد استقبال قرار گرفته است گفت که حتی امروز نیز سایر نمایندگان جهت امضای آن به وی مراجعه کرده اند.

 

نماینده مردم اهواز با بیان اینکه چهارشنبه هفته گذشته این طرح دو فوریتی تحویل هیات رئیسه مجلس شده است،عنوان کرد:ان شاالله چاپ این طرح برای روز سه شنبه جهت رای گیری و تصویب دو فوریت آن به صحن علنی مجلس میآید.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت که اگر دو فوریت طرح مذکور،رای بیاورد،ماده واحده آن باید در کمتر از ۴۸ ساعت به رای گذاشته شود و اگر نمایندگان پیشنهاد خاصی ندهند به شورای نگهبان ارسال می شود.

 

وی در پاسخ به سوال جارپرس مبنی بر اینکه آیا پیش بینی می شود دو فوریت آن رای بیاورد و یا اینکه نمایندگان با یک فوریت آن موافقت خواهند کرد،تصریح کرد:دو فوریت آن رای می آورد،با اطمینان می گویم که رای می آ ورد،مگر اینکه اتفاقی بیافتد.

سید شکر خدا موسوسی در پایان خاطر نشان کرد:این اپراتورها جمع جوان و تحصیل کرده ای می باشند که از فوق دیپلم تا فوق لیسانس هستند و ان شاالله هر چه زودتر مشکل آنان حل شود.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.