پیشتازی سامانه‌۱۳۷ شهرداری منطقه ۷ تهران در جلب رضایت شهروندان

double-quot

تهران – جارپرس – میزان رضایت شهروندان از پاسخگویی و پیگیری تماس برای رفع مشکلات منطقه ۷ تهران بر اساس اعلام سامانه ۱۳۷، ۸۶ درصد بوده است.   به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ تهران ، مهدی زمانی رئیس ۱۳۷ شهرداری منطقه با اشاره به آمار ده ماه ابتدای سال ۹۳ (فروردین

کد خبر : 7787
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 12:19
پیشتازی سامانه‌۱۳۷ شهرداری منطقه ۷ تهران در جلب رضایت شهروندان

تهران – جارپرس – میزان رضایت شهروندان از پاسخگویی و پیگیری تماس برای رفع مشکلات منطقه ۷ تهران بر اساس اعلام سامانه ۱۳۷، ۸۶ درصد بوده است.

 

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ تهران ، مهدی زمانی رئیس ۱۳۷ شهرداری منطقه با اشاره به آمار ده ماه ابتدای سال ۹۳ (فروردین تا دی) تصریح کرد: ۳۹ هزار و ۶۳۰ پیام در سامانه ۱۳۷ ثبت شده که از این تعداد پیام ۴۸۴ پیام در حوزه اجتماعی، یکهزار و ۲۲۳ پیام در حوزه ترافیک، ۵ هزار و ۵۱۴ پیام در حوزه شهرسازی، ۶ هزار و ۴۸۳ پیام در حوزه عمرانی و ۲۵ هزار و۹۲۶ پیام در حوزه خدمات شهری بوده است.

 

وی با تاکید بر اینکه ۶۵ درصد از پیام ها به سامانه ۱۳۷ در حوزه ی خدمات شهری بوده است، خاطرنشان کرد: ناحیه یک بیشترین پیام را با آمار ۸ هزار و ۴۸۴ پیام، ناحیه دو ۸ هزار ۷۴ پیام، ناحیه پنج با ۷ هزار و ۹۳۲ پیام، ناحیه چهار ۷ هزار و ۹۳۰ پیام و ناحیه سه کمترین پیام با ۶ هزار و ۶۲۲ پیام را داشته است.

 

رئیس اداره ۱۳۷ شهرداری منطقه ۷ با اشاره به اینکه در ناحیه یک بیشترین درخواست شهروندان در حوزه نظافت معابر و جمع آوری خاک و نخاله بوده، تصریح کرد: در ناحیه ۲ بیشترین درخواست شهروندان در حوزه لایروبی انهار و جمع آوری خاک و نخاله و در نواحی ۳ و ۴ بیشترین درخواست رفع آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز ها در این نواحی بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه بیشتر پیام ها در ناحیه ۵ درباره رفع سد معبر ناشی از فعالیت دستفروشان بوده است، یادآور شد: در کل نظافت معبر و جمع آوری خاک و نخاله و رفع آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز ها از جمله بیشترین پیام هایی بوده که در مورد منطقه مطرح شده است.

 

زمانی با تاکید بر اینکه به ۹۸ درصد از کل پیام ها رسیدگی شده است، تاکید کرد: میزان رضایتمندی شهروندان به پاسخگویی و ترتیب اثر به پیام ها ۸۶ درصد در سطح منطقه بوده است که ما ۱ درصد هم از میانگین شهر تهران بالاتر هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: تمامی پیام ها از طریق سایت بازخورد ارزیابی خواهد شد و اگر نارضایتی از سوی شهروندان وجود داشته باشد مجددا پیام به ناحیه ارسال می شود تا دوباره بررسی شود.

 

رئیس اداره ۱۳۷ شهرداری منطقه ۷ گفت: نسبت به دهه ماهه سال ۹۲، ۲۲ درصد کاهش پیام داشتیم که این موضوع نشان دهنده افزایش رضایتمندی شهروندان منطقه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.