توسعه شبکه آبرسانی شمال شرق تهران با افزودن ۹مخزن جدید

double-quot

تهران – جارپرس – معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه۴ تهران از توسعه شبکه آبرسانی محدوده شمال شرق تهران با افزودن ۹مخزن جدید در سطح منطقه خبر داد و گفت: این مخازن به گنجایش ۵۸۰۰مترمکعب تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران ،

کد خبر : 5358
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 12:29
توسعه شبکه آبرسانی شمال شرق تهران با افزودن ۹مخزن جدید
تهران – جارپرس – معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه۴ تهران از توسعه شبکه آبرسانی محدوده شمال شرق تهران با افزودن ۹مخزن جدید در سطح منطقه خبر داد و گفت: این مخازن به گنجایش ۵۸۰۰مترمکعب تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.
به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران ، حمید ناصحی با تاکید بر لزوم پیش‌بینی و برنامه ریزی ویژه باتوجه به مسئله کمبود آب و موضوع آبرسانی سطح منطقه ۴ پایتخت اظهار داشت: اجرای شبکه آبرسانی به میزان۱۵۰کیلومتر، ساخت ۹مخزن آب به حجم ۳۳۵۰مترمکعب طی سالهای ۹۱ و۹۲، ، تجهیز ۵حلقه میله قنات و تعمیر و بازسازی ۱۵حلقه چاه از فعالیتهای انجام شده در حوزه آبرسانی در سطح منطقه است.
وی افزود: مجموع مخازن آب در سطح منطقه تا قبل از سال ۹۱ ،۴۷۰۰مترمکعب بوده است که با روند رو به رشدی که طی دوسال اخیر در این بخش داشته ایم ،در سال ۹۲ میزان ۳۳۵۰متر مکعب به حجم این مخازن افزودیم وهمچنین ۵۸۰۰مترمکعب نیز تا پایان سال ۹۳ به این رقم خواهیم افزود که در نهایت طی بازه زمانی دوساله، به میزان ۱۰۵۰۰متر مکعب به مخازن منطقه اضافه خواهد شد .
ناصحی در خصوص طرحهای در دست اجرای این معاونت بیان داشت: نصب روشنایی سولار به تعداد۱۰۰۰ پایه در محدوده جنگل لویزان ونیز ۸۰ پایه در جنگل تلوی هزارهکتاری ، ایجاد ۱۰۰پایه برج نوری واحداث ۳۰آلاچیق در سطح منطقه و ساخت ۳۰آلاچیق در جنگل تلوی هزار هکتاری و ۳۰مورد دیگر در جنگل لویزان از پروژه های دردست اقدام منطقه می باشد.
همچنین کاشت ۵۵هزار اصله نهال با همکاری سازمان بوستانها درجنگل تلو، اجرای فنس کشی بوستان بانوان واقع در لویزان به مساحت ۳۲هکتار وشروع عملیات عمرانی با همکاری سازمان بوستانها نیز در دستور کار قرار داده شده است.
وی با بیان اینکه شمال شرق تهران دارای ۲۴۱بوستان است که با احتساب ۶ بوستان جنگلی این رقم به ۲۴۷ مورد می رسد، ادامه داد: طی سه سال اخیر ۲۷ بوستان به فضای سبز منطقه افزوده شده که در پی این عملیات ۱۰ هکتار به فضای سبز شهری و ۵۰۰هکتار به فضای سبز جنگلی شمال شرق تهران اضافه شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.