0 نظر
200 بازدید

هموطنان بازگشت از سفرهای نوروزی را به روزهای آخر تعطیلات موکول نکنند

double-quot
کرج – جارپرس – رئیس پلیس راه استان البرز گفت که با توجه به نزدیک شدن پایان تعطیلات نوروزی، به منظور کاهش ترافیک، مسافران زمان بازگشت خود را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند.

کد خبر : 20123
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 فروردین 1396 - 11:08
هموطنان بازگشت از سفرهای نوروزی را به روزهای آخر تعطیلات موکول نکنند

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا گودرزی افزود: مدیریت سفر موجب کاهش ترافیک و پیشگیری از هرگونه حوادث جاده ای می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش درروزهای ۱۲و ۱۳ فروردین ماه جاری رانندگان سعی کنند مسیرهای غیرکوهستانی برای بازگشت سفر انتخاب کنند.
گودرزی افزود: علاوه بر ترافیک سنگین، بارش نیز در افزایش ترافیک اثرگذاراست که می طلبد مردم همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.
وی گفت: درشرایط بارندگی رانندگان با سرعت مطمئنه اقدام به رانندگی کرده چراکه در شرایط بارش فرمان پذیری خودروها کمترمی شود بتوانند کنترل کنند.
سرهنگ گودرزی به رانندگان توصیه کرد که با توجه به بارش ازسلامت برف پاک کن و فنی خود خودروی خود اطمینان حاصل نمایند و قبل ازشروع سفر استراحت کافی داشته باشند.
گودرزی افزود: مرکز کنترل وترافیک پلیس راه با تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ آماده پاسخگویی به هموطنان است و رانندگان می توانند قبل ازسفر ازوضعیت راه ها مطلع شوند.
رئیس پلیس راه البرز همچنین به گردشگران روز طبیعت توصیه کرد: حتی الامکان از تفرجگاه ها و بوستان های محل سکونت خود استفاده کند تا پیشگیری از وقوع حوادث و نیز کاهش ترافیک، درمحورهای استان بویژه جاده کرج -چالوس شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.