قربانیان مافیای مواد مخدر در گورهای مخفی مکزیک/ ۲۴۲جسد کشف شد

double-quot
تهران – جارپرس – خانواده هایی که در پی فرزندان گمشده خود بوده اند طی ۶ ماه گذشته ۱۲۴ قبر مخفی را در ایالت «وراکروز» در شرق مکزیک کشف کرده اند که بقایای ۲۴۲ جسد عمدتا متعلق به زنان و کودکان در آنها یافت شده است.
کد خبر : 19904
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1395 - 6:09
قربانیان مافیای مواد مخدر در گورهای مخفی مکزیک/ ۲۴۲جسد کشف شد

به گزارش جارپرس، خبرگزاری فرانسه با اشاره به این که «وراکروز» یکی از ایالت های مکزیک است که آمار جرم و جنایت و خشونت در آن بسیار بالاست و صحنه درگیری های خونین مافیای بزرگ قاچاق مواد مخدر در این کشور است، افزود: «یکی از مقامات عالی رتبه اداره تجسس این ایالت که خواسته نامش فاش نشود خبر داده است که طی ۶ ماه گذشته در مجموع ۱۲۴ قبر مخفی در این ایالت کشف شده است.
وی گفت که پس از جستجو در این گورها ۲۴۲ جمجمه انسان به دست آمده است.
همچنین یکی دیگر از مقامات پلیس جنایی و پزشکی قانونی مکزیک که خواسته نامش اعلام نشود نیز گفت که تعداد زیادی لباس زنانه، مدارک شناسایی، کفش و لباس های بچه گانه در این گورها یافت شده است.»
این رسانه افزود : مکزیک که در آمریکای مرکزی قرار دارد یکی از کشورهایی است که آمار جرم و جنایت در آن بسیار بالاست. باندهای مافیایی مواد مخدر سال هاست که قربانیان خود را در گورهای مخفی دفن می کنند و اخبار کشف گورهای مخفی با اجساد متعدد در نقاط مختلف این کشور به یکی از اخبار رایج و پربسامد اختصاصی مکزیک تبدیل شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.