طرح ویژه ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورا اجرا می‌شود

double-quot
تهران – جارپرس – رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور)، از اجرای طرح ویژه ترافیکی در ایام محرم به خصوص روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور تامین هرچه بیشتر نظم ترافیکی در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر : 26876
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 11:02
طرح ویژه ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورا اجرا می‌شود

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا سردار تقی مهری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) افزود: برای اجرای طرح های ویژه ترافیکی در ایام محرم با موافقت فرماندهی ناجا، هزار دستگاه خودرو و پنج هزار نیرو از بخش های مختلف ناجا برای ایجاد هر چه بیشتر نظم ترافیکی به کار گرفته شده است.
وی با بیان اینکه این نیروها همچنین در اجرای طرح های تابستانه برای مدیریت و کنترل ترافیک به خصوص در دهه سوم شهریور که از پرترافیک ترین و پرحادثه ترین ایام به شمار می رود، همکاری خواهند داشت، تصریح کرد: در این ارتباط از مسئولان هیات های عزاداری نیز می خواهیم با تعامل و همکاری هرچه بیشتر با ماموران راهنمایی و رانندگی و محرم یاران مستقر در هیات ها همکاری کنند.
سردار مهری اظهار داشت: محرم یاران که با فراگیری آموزش های لازم نقش بسزایی در ایجاد نظم و امنیت دسته های عزاداری در حال تردد در خیابان ها دارند، در کاهش بار ترافیکی نیز نقش بسزایی دارند.
رئیس پلیس راهور ادامه داد: در این میان از رانندگان نیز می خواهیم با توجه به حرکت دسته های عزادار در سطح خیابان ها با دقت بیشتری از کنار آنها عبور کنند تا موجب ایجاد اتفاق ناگواری نشوند.

* تردد شبانه هیات های عزادار روستایی در سطح جاده خطرآفرین است
سردار مهری همچنین در خصوص تردد هیات های عزاداری روستاها در حاشیه جاده ها گفت: از مسئولان هیات های عزاداری روستایی به خصوص روستاهای حاشیه جاده ها می خواهیم برای تردد به روستاهای مجاور خود برای شرکت در آیین های عزاداری دقت بیشتری داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: بسیاری از روستاهای کشور در حاشیه جاده ها و مقابل هم در دو طرف جاده قرار دارند که تردد هیات های عزادار با لباس های تیره در این ایام بسیار خطرآفرین است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.