0 نظر
165 بازدید

دستور العمل تاکسی‌های اینترنتی به زودی اعلام می شود

double-quot
تهران – جارپرس – معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: دستور العمل تاکسی‌های اینترنتی به زودی مصوب و اعلام می شود.

کد خبر : 30633
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 11:05
دستور العمل تاکسی‌های اینترنتی به زودی اعلام می شود

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، مهدی جمالی نژاد افزود: به منظور رفع مشکلات تاکسی‌های اینترنتی دریک نشست آخرین موضوعات این حوزه به بحث و گفت گو گذاشته شد و موضوعات اختلافی نیز رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است در نخستین جلسه شورای عالی ترافیک دستورالعمل تاکسی‌ها ی اینترنتی را مصوب شود و نتایج آن اعلام شود.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزود: کسب کارهای اینترنتی برای ما بسیار مهم است و این کسب کار فقط در حوزه تاکسیرانی نیست، بلکه کسب و کار اینترنتی در مباحث دیگر مانند پسماند و خرید مایحتاج مردم هم خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: ما نمی توانیم این طور کسب و کارها را حذف یا محدود کنیم، بلکه باید تدبیری به خرج داد تا بازی بین این قشر و رانندگان تاکسی که از اقشار مظلوم و زحمت کش هستند  برد – برد باشد، چراکه رانندگان تاکسی همیشه به مسایل تمکین کرده اند و در چار چوب های سازمان شهرداری‌ها و دهیاریها به تعهدات شان عمل می کنند، بنابراین باید بین آن‌ها تعامل ایجاد شود و در این راستا دستور العملی نیز تدوین و مصوب می شود.

معاون عمرانی وزیر کشور گفت : مشکل اساسی در این زمینه این است اگر این نوع تاکسی‌ها بخواهند در داخل شهرها کار کنند می بایست همکاری و هماهنگی با شهرداری‌ها داشته باشند.

جمالی نژاد افزود: به استناد ماده ۹ قانون حمل و نقل باید شهرداری‌ها مدیریت حمل و نقل شهری را داشته باشند و بنابراین تاکسی های اینترنتی هم باید با شهرداری‌ها همکاری داشته باشند که با دستورالعمل مصوبی این مشکلات نیز حل خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.