0 نظر
157 بازدید

آغاز برخورد با خودروهای دودزا در تهران؛ ۵۰ هزار تومان جریمه و اعزام به تعمیرگاه

double-quot

تهران-جارپرس-رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح برخورد با خودروهای دودزا گفت: اولویت پلیس دراین طرح، برخورد با خودروهای سرویس ادارات، اتوبوس ها و خودروهای عمومی فاقد معاینه فنی و دودزا است.

کد خبر : 23246
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 - 6:26
آغاز برخورد با خودروهای دودزا در تهران؛ ۵۰ هزار تومان جریمه و اعزام به تعمیرگاه

به گزارش جارپرس از ایرنا،سردار محمدرضا مهماندار افزود: از صبح امروز ماموران پلیس راهور پایتخت در ۶۲ نقطه از معابر اصلی سطح شهر مستقر شده و نسبت به اعمال قانون برای خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی اقدام می کنند.
به گفته وی، خودروهای دودزا توسط ماموران پلیس راهور تهران بزرگ در سطح شهر متوقف و پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می کنند.
سردار مهماندار با بیان اینکه خودرهای فرسوده و فاقد معاینه فنی هر ۲۴ ساعت یکبار در تهران جریمه می شوند، تصریح کرد: دوربین های طرح زوج و فرد نیز به صورت مکانیزه خودورهای فاقد معاینه فنی را شناسایی و جریمه ۵۰ هزار تومانی برای این وسائل نقلیه اعمال می شود.
رئیس پلیس راهور پایتخت ادامه داد: آمار برخورد مأموران پلیس راهور تهران بزرگ با خودروهای فاقد معاینه فنی در سال جاری نسبت به سال گذشته سه‌برابر شده است و امسال بر خلاف سال گذشته، به‌ازای هر روز تردد این جریمه اعمال می‌شود.
سردار مهماندار با بیان اینکه طرح برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی با قدرت و به صورت مستمر ادامه می یابد، از مالکان این خودورها درخواست کرد که در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن نقص فنی خودروی خود اقدام و به یکی از مراکز معاینه فنی تهران بزرگ برای اخذ برگه سلامت خودروی خود مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.