پاسخ شرکت گلدیران به مخاطب جارپرس

double-quot

طرح مشکل: با سلام و احترام بنده در آبان ماه ۱۳۹۸ (هفته گذشته) یک دستگاه تلویزیون ال جی مدل ۵۵SK۷۹۰۰۰GI با ضمانت گلدیران خریداری کردم، تلویزیون صحیح و سالم از فروشنده تحویل گردید. متاسفانه نصاب شرکت موقع بازکردن فوم قرار گرفته روی پایه تلویزیون، با زور زیاد و فشار، توسط پیچ گوشتی چهارسو تلاش میکردن

کد خبر : 160
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 - 2:58
پاسخ شرکت گلدیران به مخاطب جارپرس

طرح مشکل:

با سلام و احترام
بنده در آبان ماه ۱۳۹۸ (هفته گذشته) یک دستگاه تلویزیون ال جی مدل ۵۵SK۷۹۰۰۰GI با ضمانت گلدیران خریداری کردم، تلویزیون صحیح و سالم از فروشنده تحویل گردید. متاسفانه نصاب شرکت موقع بازکردن فوم قرار گرفته روی پایه تلویزیون، با زور زیاد و فشار، توسط پیچ گوشتی چهارسو تلاش میکردن که چسب قرار گرفته روی فوم رو باز کنن (این رفتار ناشیانه از یک نصاب گلدیران عجیب نیست؟) بنده به ایشون گفتم پیچ گوشتی برای بازکردن این فوم جایز نیست، اگه تیغ یا ابزار دیگه‌ای لازم دارین خدمتتون بدم. خلاصه ایشون با فشار و زور زیاد به جون این پایه افتادن و به پایه صدمه فیزیکی وارد کردن خود نصاب کاملا قبول داره که به زور این کاررو انجام داده و از پیچ گوشتی چهارسو استفاده کرده! ولی شرکت گارانتی که تماس میگیرم و شکایتم رو از نصاب اعلام میکنم میگن ما تصاویر رو دیدیم (ضمنا اینم بگم که تصویر نزدیک از پایه اصلا گرفته نشده)، این مربوط به شما و فروشنده هست.
بار‌ها و بار‌ها خواهش کردم یک کارشناس بفرستین از نزدیک ببینن. هزینه ایاب ذهاب و کارشناسیشون رو هم میدن. ولی در نهایت باتوجه به اینکه اصلا هیچ شخصی برای کارشناسی ارسال نشده، با من تماس گرفتن و گفتم به ما مربوط نمیشه ازطریق تعزیرات پیگیری کنید.
بنده هم سعید حسینی راد هستم. بنده این کالا رو نمیخوام و این شرکت گارانتی باید جوابگوی خرابکاری کارمندشون باشن.

پاسخ:

باسلام واحترام

عطف به نامه شماره ۵۰۸/۱۱۳/ت مورخ ۹۸/۰۸/۲۰ پیرو شکایت مخاطب جارپرس در مورد خط و خش پایه یک دستگاه ال ای دی ال جی به استحضار می رساند، طی هماهنگی صورت پذیرفته با مشتری مقرر شد قطعه پایه دستگاه ایشان بصورت گارانتی و رایگان تعویض گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.