مجمع عمومی سالانه فدراسیون فوتبال آغاز شد

double-quot
تهران – جارپرس – اعضای مجمع عمومی سالانه فدراسیون فوتبال ایران روز چهارشنبه با هدف تصویب دستور کار مجمع در تهران گردهم آمدند. مجمع فدراسیون فوتبال یکی از مهمترین مجامع فدراسیون ورزشی در کشور است.
کد خبر : 20015
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 8:59
مجمع عمومی سالانه فدراسیون فوتبال آغاز شد

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ایران ۷۴ عضو دارد و در مجمع امروز ۵۴ عضو مجمع از جمله «مهدی تاج» رئیس، «علی اسدی» دبیر کل، «علی کفاشیان» نایب رئیس و «لیلا صوفی زاده» سرپرست کمیته فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال حضور دارند.
«محمدرضا داورزنی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع عمومی سالانه فدراسیون فوتبال به نمایندگی از «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان در این مجمع حضور دارد.
دستور کار مجمع عمومی سالانه فدراسیون فوتبال، تصویب صورت های مالی سال ۹۵، انتخاب بازرسان قانونی سال ۹۶ و حسابرس مستقل و همچنین انتخاب نایب رئیس دوم و نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال است.
«مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال در این مجمع گزارشی از اقدامات انجام شده و دستاوردهای فوتبال کشور در سال ۹۵ را ارائه کرد.
وی در گزارش خود موضوع نقدینگی را مهمترین چالش فوتبال کشور دانست و گفت: با ۴۰ میلیارد تومان افتخارات فراوانی کسب کرده ایم و تیم نخست آسیا هستیم.
تاج ادامه داد: با صدا و سیما در زمینه حق پخش تلویزیونی توافقات خوبی شده است و به نتیجه خوبی رسیده ایم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در خصوص موضوع حق پخش تلویزیونی در مجمع تشخیص مصلحت نظام با مشکلاتی روبرو بودیم که با درایت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام این مشکلات برطرف شد و رسیدگی به موضوع حق پخش تلویزیونی در فوتبال به مجلس شورای اسلامی واگذار شد.
وی گفت: بر اساس ماده ای از برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تا پایان سال اول برنامه لایحه حق پخش تلویزیونی فوتبال را آماده می کنند تا برای تصویب تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.
تاج درباره اختصاص ٢٧ صدم درصد از ٩ درصد مالیات بر ارزش افزوده که در برنامه ششم توسعه تصویب شده گفت: این موضوع باعث می شود تا در شهرستان ها مبلغ قابل توجهی درآمدزایی برای فوتبال بدست بیاید.
حضور گسترده خبرنگاران رسانه های همگانی برای پوشش خبری و تصویری این مجمع از حاشیه های مجمع عمومی سالانه فدراسیون فوتبال است. فدراسیون فوتبال برای تسهیل فعالیت خبرنگاران برای آنان یک سالن مجزا و مجهز به سیستم پخش ویدئو کنفرانس در نظر گرفته است و آنان رخدادهای مجمع را از طریق سیتم پخش ویدئو کنفرانس گزارش می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.