0 نظر
168 بازدید

فرزند خود را درخودرو تنها نگذارید/ لزوم برپایی چادر در کنار ایستگاههای پلیس

double-quot

تهران – جارپرس -معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: شهروندان هنگام ترک خودرو، فرزندان خود را در خودرو تنها نگذارند و از بسته بودن درب و شیشه ها مطمئن شوند.

کد خبر : 20047
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 - 8:57
فرزند خود را درخودرو تنها نگذارید/ لزوم برپایی چادر در کنار ایستگاههای پلیس

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا موذن روز پنجشنبه افزود: هنگام ترک اتومبیل مطمئن شوید که سوئیچ در خودرو و درب و شیشه ها بسته است.
وی تاکید کرد: چنانچه برای خرید از خودرو خارج می شود، فرزند خردسال و نوجوان خود را داخل خودرو تنها نگذارید چرا که دیده شده برخی سارقان در زمان سرقت خودرو متوجه کودکی که درصندلی های عقب خوابیده، نشده اند و خودرو با این شرایط به سرقت رفته است.
وی توصیه کرد شهروندان خودروهای خود را درحین مسافرت در پارکنیک های مطمئن وعمومی پارک کنند واگر خودرو به دلیل نقض فنی نیاز به کمک داشت، مراقب باشند که برخی افراد سودجو در داخل خودرو و پشت فرمان قرار نگیرند.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا افزود: شهروندان باید تمام وسائل مسافرت را داخل خودرو یا صندوق عقب جاسازی کرده و از باربند خودرو در اولویت دوم قرار گیرد.
سرهنگ موذن اضافه کرد: سرنشینان خودرو از به نمایش گذاشتن اشیای قیمیتی، کیف، وجه نقد، ساعت های گران قیمت، عینک، طلا و زیورآلات در داخل خودرو، خودداری کنند.
وی تاکیدکرد:چنانچه شهروندان قصد برپایی چادر دارند در کنار ایستگاه های امدادی پلیس و اماکن اسکان مسافر که بخش امینتی دارد، چادر بزنند و از قرار دادن اشیای قیمتی در پشت دیوارهای چادر که امکان برش و سرقت در زمان استراحت و شب هنگام وجود دارد، اجتناب کنند.
وی توصیه کرد حتما خودروها مجهز به قفل فرمان و سایر وسائلی امنیتی باشد که سرعت سرقت را به تاخیر می اندازد.
سرهنگ موذن به همسابه بانی در زمان مسافرت و ترک منزل تاکید کرد و گفت: باید ساختمان ها به چراغ تایمر دار، قفل های کامپیوتری، دوربین های مدار بسته ، نصب حفاظ در پنجره ها و طبقات هم کف، مسیر لوله های گاز و درب ورودی واحد ها به درب های کرکره ای مجهز باشند و در زمان ترک منزل، یکی از همسایه های مورد اعتماد را برای سرکشی به منزل انتخاب کنند.
وی افزود: باید طلا ، جواهرات و وجوه نقد را قبل از مسافرت به صندوق های امانات بانک بسپارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.