0 نظر
186 بازدید

سردار اشتری: پلیس با متجاوزان به حقوق مردم در چهارشنبه آخرسال برخورد خواهد کرد

double-quot
تهران – جارپرس – فرمانده نیروی انتظامی با تأکید براینکه باید ازانجام رفتارهای پرخطروحادثه ساز درچهارشنبه آخرسال دوری کرد، گفت: توصیه پلیس برگزاری مراسم و شادی متعارف در کنار نظم، امنیت و آرامش است براین اساس پلیس با متخلفان و متجاوزان به حقوق مردم به جد برخورد می کند.
کد خبر : 19984
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 اسفند 1395 - 7:28
سردار اشتری: پلیس با متجاوزان به حقوق مردم در چهارشنبه آخرسال برخورد خواهد کرد

به گزارش جارپرس ازپایگاه خبری پلیس، سردارحسین اشتری با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس برای چهارشنبه آخرسال،افزود:تاکنون شاهدهمکاری خوب خانواده ها به ویژه جوانان درتوجه به هشدارهای پلیسی درباره چهارشنبه آخر سال هستیم.
وی با توصیه به خانواده ها و به ویژه نوجوانان و جوانان، اظهارکرد: لازم است که مراسم چهارشنبه آخرسال به شیوه ای انجام شود که باعث نگرانی و استرس شهروندان و پرمخاطره نشود.
وی گفت: وظیفه ما حفظ آرامش و امنیت مردم است و همکاران من در راستای تأمین این مهم در آماده باش هستند.

** پلیس در ایام نوروز آماده باش کامل است
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه با آغاز به کار قرارگاه مرکزی امام علی (ع) از۲۵ اسفند تا پایان ۱۵ فروردین ۹۶، گفت: در ایام نوروز پلیس درآماده باش کامل است.
سردار اشتری ادامه داد: به موازات فعالیت این قرارگاه مرکزی، هفت قرارگاه فرعی نیز با مسئولیت پلیس های تخصصی فعالیت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه در تمام استانها قرارگاه امام علی (ع) ویژه همان استان فعالیت خواهد داشت، افزود: تأمین نظم، امنیت و آرامش مردم به ویژه مسافران نوروزی و پاسخ گویی سریع و دقیق به مردم از اهداف اصلی راه اندازی این قرارگاه است.
فرمانده نیروی انتظامی ازآماده باش صد در صدی نیروهای پلیس خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ هزار نفر از همکارانم در سراسر کشور در راستای تأمین نظم و امنیت شهروندان و مسافران نوروزی فعالیت خواهند داشت.
وی گفت: رده های مختلف انتظامی متناسب با شرح وظایف به ایفای نقش و انجام وظایف و مأموریت ها خواهند پرداخت.
سردار اشتری با بیان اینکه بیش ازهشت هزار مرز آبی و خاکی وجود دارد، افزود: امنیت مطلوبی درمرزهای کشور حاکم است و همکارانم در مرزبانی با آمادگی کامل به فعالیت های خود ادامه خواهند داد.
فرمانده ناجا اضافه کرد: براساس بررسی های صورت گرفته در جای جای کشور ایستگاه های ثابت و سیار پلیس مستقر خواهند بود.
وی با بیان اینکه پلیس از نقاط صفر مرزی تا درون شهرها و جاده ها با هوشیاری و آمادگی حضور دارد،عنوان کرد: لازم است که مردم به توصیه ها و هشدارهای پلیس توجه ویژه داشته باشند چرا که هدف پلیس تأمین امنیت و آسایش مردم است.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه خوشبختانه طیف اعظمی از مردم ما قانونمند و قانون مدارهستند، اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم با پلیس شاهد کمترین حوادث خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.