جریان سازی دروغین رسانه های عربستانی با هدف حمله به بندر الحدیده یمن

double-quot
تهران – جارپرس – موسسه بنادر دریای سرخ یمن جریان سازی دروغین رسانه های عربستان و دیگر رسانه های وابسته به آن را که با تبلیغات شوم و نادرست و نیز انتشار اخبار کذب سعی در تحریک نظامیان ائتلاف عربی و عربستان برای حمله به بندر الحدیده را دارند، محکوم کرد.

کد خبر : 18992
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 6:58
جریان سازی دروغین رسانه های عربستانی با هدف حمله به بندر الحدیده یمن

به گزارش روزچهارشنبه شبکه خبری المسیره، موسسه بنادر دریای سرخ با صدور بیانیه ای در پایگاه اینترنتی خود آنچه را که خبرگزاری عربستان (واس) سی ام ژانویه ۲۰۱۷ درصفحه رسمی اینترنتی خود منتشر و ادعا کرده که انصار الله یمن همچنان از بندر الحدیده به عنوان پایگاهی برای عملیات تروریستی استفاده می کند، محکوم کرد.
این بیانیه تبلیغات شوم و غیر واقعی رسانه های عربستانی به ویژه خبرگزاری عربستان را تحریک آشکار علیه بندر الحدیده دانست.
این موسسه افزود: بندر الحدیده مرکز اصلی موسسه بنادر دریای سرخ یمن است که در خدمت مردم این کشور و بارانداز مواد غذایی، دارویی و مشتقات نفتی است.
موسسه مذکور در این بیانیه تاکید کرد: بندر الحدیده نماینده سازمان بین المللی بنادر( ISPS ) و ناظران وابسته به سازمان ملل است که تحت محاصره دریایی ظالمانه عربستان و ائتلاف عربی برای ممانعت از ورود کشتی ها به آن قرار دارد و فقط پس از تکمیل اقدامات نظارتی سازمان ملل (UNVIM) ورود کشتی ها به آن امکان پذیر و مجاز خواهد بود.
این موسسه اعلام کرد: درمورد تحریک حمله به بندر الحدیده تمامی حقوق قانونی خود را حفظ و هرگونه حمله به این بندر با تمامی قراردادهای بین المللی بنادر شهری و توافق نامه های ژنو مغایرت داشته و جنایت جنگی در حق انسانیت و مردم یمن است.
عربستان همراه با چند کشور دیگر ازششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور به هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از۱۰هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیر ساخت های این کشور نداشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.