تیم مذاکره کننده قوی ایران هر روز قدم های جدی تری برای احقاق حقوق ملت بر می دارد

double-quot

تهران – جارپرس -دکتر حسن روحانی گفت: تیم مذاکره کننده قوی هسته ای ایران هر روز قدم های جدی تری برای احقاق حقوق ملت ایران بر می دارد. برغم آن که اقلیت بسیار کوچکی بلندگوهای بزرگ را از دیگران عاریه گرفته اند، اکثریت قاطع ملت پشتیبان مسیر صلح و آشتی و تعامل سازنده با جهان هستند.

کد خبر : 9610
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 خرداد 1394 - 6:58
تیم مذاکره کننده قوی ایران هر روز قدم های جدی تری برای احقاق حقوق ملت بر می دارد

 

رییس جمهوری روز سه شنبه در جمع مردم ملارد ، شهریار و شهرقدس اظهار داشت: ما مسیرمان را با حمایت مردم وبا هدایت مقام معظم رهبری همچون ماه های قبل به پیش خواهیم برد.

به گزارش جارپرس از ایرناحجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز سه شنبه و در جریان سفر به شهرستانهای غرب استان تهران در جمع مردم ملارد گفت: مردم ما به خوبی می دانند و اگاه هستند که با شعار و ادای جملات تند مشکلات جامعه و کشورمان حل و فصل نخواهد شد.

روحانی اظهار داشت: ما برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه و ایجاد شغل برای نسل جوان و همچنین حرکت در مسیر توسعه صنعت و کشاورزی در سراسر کشور علم و دانش و فناوری نیازمند جامعه آرام توام با انسجام هستیم.

وی گفت: ما هم در داخل کشور نیازمند وحدت همدلی و همزبانی هستیم و هم باید در برابر توطئه دشمنان برای ایجاد ناآرامی در منطقه و ایجاد جنگ و خونریزی در کشورهای همسایه ایستادگی و مقاومت کنیم.

روحانی افزود: ملت بزرگ ایران با پیام ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۲ به دنیا اعلام کردند که چهره ملت ما چهره صلح و عدالت و همزیستی با مردم جهان است و ما مصمم هستیم مشکلاتمان را با جهان با منطق و استدلال و مذاکره و حل و فصل هایی برسانیم .

رییس جمهوری اظهار داشت:مردم ما به خوبی می دانند و آگاه هستند که با شعار و ادای جملات تند مشکلات جامعه و کشورمان حل و فصل نخواهد شدو مردم ما با صدای بلند و رفتار مستحکم به همه جهانیان اعلام می کنند که دوران خشونت و افراطی گری به سرآمده و ما هم باید با منطق و استدلال و تدبیر راه آینده خودمان را که مسیر توسعه است به خوبی طی کنیم.

رییس جمهوری ادامه داد: دولت تدبیر و امید و خادمان شما با تیم مذاکراتی قوی در صحنه جهانی هر روز قدم های جدیدی را برای احقاق حقوق ملت ایران برداشته اند و برخواهند داشت.

رییس جمهور تصریح کرد: علیرغم اقلیت بسیار کوچکی که بلندگوهای بزرگ را از دیگران عاریه کرده اند اکثریت قاطع ملت ایران پشتیبان مسیر صلح، آشتی و تعامل سازنده با جهان هستند.

روحانی تاکید کرد: ما مسیرمان را با حمایت مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب همچون ماه های گذشته به پیش خواهیم برد.

رییس دولت تدبیر و امید خطاب به جوانان و مردم ایران و مردم استان تهران گفت: همه جوانان عزیز، همه مردم ایران و مردم عزیز شهریار، ملارد، قدس و استان تهران بدانند ما در مسیر تحقق احقاق حقوق ملت ایران حرکت می کنیم و پایان این راه پیروزی پرافتخار برای ملت بزرگ ایران خواهد بود.

رییس جمهور با بیان این که ما در این مسیر قدم هایی را برداشته ای و قدم های بعدی را هم برخواهیم داشت گفت: عزت ملت ما، سربلندی ملت و احقاق حقوق ملت بزرگ ما هدف نهایی در این مسیر خواهد بود که بی تردید بدون حضور و حمایت مردم نخواهیم توانست به موفقیت های نهایی دست یابیم.

روحانی افزود: همین امید و حضور شما مردم باعث شده است تا در ۲۱ ماه گذشته بتوانیم در زمینه مسایل فرهنگی، رفاه اجتماعی و شکستن رکود اقتصادی قدم های بزرگی را برداریم. مردم ما امروز شاهد یک ثبات و آرامش در بازار و شاهد رونق تدریجی در اقتصاد کشور هستند.

رییس دولت یازدهم ادامه داد: از لحاظ صنعت، معدن، نفت و گاز، کشاورزی و خدمات روز به روز شرایط ما نسبت به قبل بهتر شده و به حول و قوه الهی بهتر خواهد شد.

روحانی اضافه کرد: علیرغم آن که دولت در تنگناهای مالی قرار دارد و قیمت نفت کاهش یافته است اما با کمک شما مردم بزرگ راه پیشرفت و توسعه کشور را به حول و قوه الهی ادامه خواهیم داد.

رییس جمهوری اظهارداشت: تردیدی نداریم که مردم ما با ایمانشان و تکیه گاه بزرگی که از الطاف ارواح طیبه پیامبر (ص) و ائمه هدی (ع) دارند و با وحدت و انسجام مردم می توانیم به تمام اهدافی که مدنظر داریم دست یابیم.

وی خطاب به مردم گفت: شما آمار اخیر وزارت علوم و فناوری را دیدی که در دو سال گذشته از لحاظ علم و فناوری پیشرفت بالاتری داشتیم و در سطح منطقه و دنیای اسلام رتبه اول را دارا هستیم.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: این بدان معناست که کشور با امید به نسل جوان و دانشگاهی ماه و با امید بیشتر مسیر علم، ترقی و پیشرفت را طی کرده اند و خواهند کرد. امسال می بینید که آمار ما در محصولات کشاورزی از سال قبل بهتر است و امید آن که روز به روز بتوانیم شرایط بهتری را با کمک شما مردم برای ملت بزرگ ایران فراهم کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.