بسته شدن ۲۶ محور به علت بارش برف و طغیان رودخانه ها

double-quot
تهران – جارپرس – مرکز مدریت راه های کشور اعلام کرد: ۲۶ محور برون شهری به علت بارش برف، کولاک و سیلابی شدن و طغیان رودخانه های مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است.

کد خبر : 19445
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1395 - 5:57
بسته شدن ۲۶ محور به علت بارش برف و طغیان رودخانه ها

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، محور شیراز – جهرم واقع در استان فارس تا اطلاع بعدی، به علت نبود ایمنی کافی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین شیراز – سروستان – فسا – زاهدشهر – جهرم انجام می شود.
محور شیراز – فسا – جهرم واقع در استان فارس نیز تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین شیراز – سروستان – فسا – زاهدشهر – جهرم امکان پذیر است.
محور بندرلنگه – بندر خمیر واقع در استان هرمزگان تا اطلاع بعدی به دلیل طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم دژگان انجام می شود.
بارش شدید برف و کولاک و نبود ایمنی کافی در محور تهم – چورزق واقع در استان زنجان و محور سیاهکل – دیلمان واقع در استان گیلان سبب شده تا این دو مسیر همچنان مسدود باشد.
محور دندی – تخت سلیمان واقع در استان زنجان، تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف و کولاک و نبود ایمنی کافی و محور خواف – رشتخوار واقع در استان خراسان رضوی، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود هستند.
همچنین محور بوشهر – دیر – بردخون واقع در استان بوشهر و محور شیراز – خرامه واقع در استان فارس، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین شیراز – داریون – رحمت آباد – کلبار – خرامه انجام می شود.
محور دبیران – سه راهی جهرم واقع در استان فارس و محور حاجی آباد – وکیل آباد واقع در استان هرمزگان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
محور کازرون – فراشبند واقع در استان فارس تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین کازرون – برازجان – اهرم – فراشبند عملی است.
محور رودبار – ایرانشهر واقع در جنوب استان کرمان و محور دلگان – زهکلوت واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) نیز تا اطلاع بعدی به علت طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی مسدود شده است.
محور شیف – گناوه واقع در استان بوشهر نیز تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی همچنان مسدود است.
محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استانهای تهران و البرز و محور رامیان – اولنگ – شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی به علت نبود ایمنی کافی مسدود است.
محور پونل – خلخال واقع در استان گیلان تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی و محور سروآباد – پاوه (محدوده گردنه تته) واقع در استان کردستان تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی مسدود هستند.
محور گنجنامه – تویسرکان واقع در استان همدان و محور سی سخت – پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع بعدی به علت بارش بارف و نبود ایمنی کافی مسدود است.
محور نیکشهر – چاهان – زرآباد واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) تا اطلاع بعدی، به دلیل طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی مسدود است.
محور بستک – خمیر، واقع در استان هرمزگان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین بستک – چاه سرمه – بندرعباس انجام می شود.
محور فرعی رودبار – قلعه گنج، واقع در جنوب استان کرمان و محور فرعی رودبار – کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
محور سقز – مریوان، واقع در استان کردستان، تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف و نبود ایمنی کافی همچنان مسدود است.
با توجه به فصل سرما و افزایش بارش ها، هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و دریافت اطلاعات تفصیلی راهها می توانند به وب‌ سایت www.141.ir مراجعه و یا عدد ۱۴۱را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند و یا با کارشناسان مرکز ۱۴۱ مدیریت راه های کشور تلفنی تماس بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.