برگزاری جشن میلاد حضرت محمد (ص) در منطقه ۲۱ تهران

double-quot

۹۲/۱۰/۲۳ تهران _ جارپرس _ معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۲۱ تهران گفت : همزمان با ۱۷ ربیع الاول و میلاد با سعادت فخر بشریت ، حضرت محمد مصطفی (ص) جشن های با شکوهی در سطح منطقه برگزار خواهد شد . به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران ، مهندس کاظم

کد خبر : 2370
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1392 - 11:17
برگزاری جشن میلاد حضرت محمد (ص) در منطقه ۲۱ تهران

۹۲/۱۰/۲۳

تهران _ جارپرس _ معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۲۱ تهران گفت : همزمان با ۱۷ ربیع الاول و میلاد با سعادت فخر بشریت ، حضرت محمد مصطفی (ص) جشن های با شکوهی در سطح منطقه برگزار خواهد شد .

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران ، مهندس کاظم کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود : به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) ویژه برنامه های متنوعی در سرای محلات ۱۷ گانه منطقه با محوریت مدیران محلات و ادارات اجتماعی نواحی سه گانه برگزار می شود .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ همچنین از برگزاری دو جشن بزرگ ویژه شهروندان در سطح منطقه خبر داد و اظهار داشت : این جشن ها در پارک نرگس واقع در ناحیه یک و پارک مریم واقع در ناحیه دو برگزار می شود و برای عموم شهروندان آزاد است .

مهندس کمالی نسب در پایان تصریح کرد : در این جشن برنامه هایی از قبیل مولودی خوانی ، تواشیح ، اجرای گروه های موسیقی سنتی و اجرای نماهنگ توسط گروه حنانه برای استفاده شهروندان در نظر گرفته شده است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.