برف و کولاک شدید جاده چالوس – کرج را بست

double-quot
نوشهر – جارپرس – رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس و کلاردشت از بسته شدن جاده چالوس – کرج در دقایقی پیش خبر داد.

کد خبر : 19379
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 - 6:43
برف و کولاک شدید جاده چالوس – کرج را بست

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، مهدی صفایی روز پنجشنبه گفت : طبق گزارش های دریافتی راهداران این استان در منطقه پیچ سرهنگ مشغول عملیات برفروبی برای بازگشایی این مسیر ارتباطی کوهستانی هستند.
وی افزود : هم اکنون تعداد زیادی از خودروها که قصد سفر به استان البرز و یا تهران را دارند به علت بسته شدن این مسیر ، پلیس راه کندوان از تردد آن ها جلوگیری کرده است و در انتظار بازگشایی این جاده کوهستانی هستند.
صفایی در ادامه از سقوط یک مورد بهمن در منطقه دونا خبرداد و افزود : دراین حادثه ۲ دستگاه خودرو زیر بهمن رفتند که خوشبختانه با حضور بموقع نیروهای راهداری آسیبی به خودروها و سرنشینان آن ها وارد نشد.
رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران نیز روز گذشته از موج جدید سرما و بارش و کاهش حدود ۱۰ درجه ای دما در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری خبر داده بود.
اصغر بسطامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ورود سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه هفته جاری به استان ، افزایش ابر ، بارش پراکنده و وزش باد در سطح مازندران پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت : پیش بینی ها نشان می دهد از صبح امروز پنجشنبه مردم مازندران در مناطق جلگه ای کاهش محسوس دما و بارش باران و در مناطق کوهستانی بارش برف و وزش نسبتا شدید باد را شاهد باشند .
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران گفت : برای روز جمعه در مناطق ساحلی و جلگه ای بارش باران و برف و در دامنه ها بارش سنگین برف و کاهش شدید دما را خواهیم داشت .
وی تصریح کرد : جمعه دمای هوا در گرم ترین ساعت در مرکز استان به چهار درجه سانتیگراد و در سرد ترین زمان به یک درجه زیر صفر می رسد .
بسطامی همچنین افزود که کاهش دما در مناطق کوهستانی شدیدتر خواهد بود و دما در برخی مناطق ۱۸ تا ۲۰ درجه زیر صفر خواهد رسید .
وی پایان سرما و بارندگی را روز شنبه اعلام کرد و گفت : از شنبه کاهش بارندگی در استان پیش بینی می شود اما سرما و برودت هوا تا روز های ابتدایی هفته آینده در مازندران پایدار است .
جاده کرج – چالوس به طول مسیر حدود ۱۶۰ کیلومتر جزو یکی از جاده های شریانی غرب مازندران به پایتخت کشور است و از طول این مسیر حدود نیمی از آن مربوط به استان مازندران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.