اردشیر زاهدی: اپوزیسیون حامی جنگ علیه کشورمان، ایرانی نیستند/ غلط می‌کنند حرف از تغییر حکومت در ایران می‌زنند/ به سردار سلیمانی افتخار می‌کنم

double-quot

تهران- جارپرس-وزیرخارجه رژیم پهلوی در مصاحبه با بی‌بی‌سی فارسی از حامیان تحریم کشورمان انتقاد و از به زانو درآمدن دشمنان دربرابر ایران سخن گفت.

کد خبر : 32038
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 7:15
اردشیر زاهدی: اپوزیسیون حامی جنگ علیه کشورمان، ایرانی نیستند/ غلط می‌کنند حرف از تغییر حکومت در ایران می‌زنند/ به سردار سلیمانی افتخار می‌کنم

 

به گزارش جارپرس از باشگاه خبرنگاران جوان، اردشیر زاهدی وزیر خارجه رژیم پهلوی شب گذشته (یکشنبه) در مصاحبه با بی‌‌بی‌‌سی فارسی به انتقاد از اپوزیسیون خارج‌نشین پرداخت و افرادی که از کشورهای خارجی برای تبلیغ علیه ایران پول دریافت می‌کنند را “بی‌شرف” خطاب کرد.

وی در بخشی از مصاحبه خود که به وضوح خلاف آن چیزی بود که مجری بی‌ بی‌ سی فارسی انتظار داشت، گفت: اپوزیسون خارج از کشور که حامی جنگ علیه ایران هستند، ایرانی نیستند.

وزیر خارجه رژیم پهلوی افزود: در زمان قدیم اشخاصی مثل نیکسون و جانسون (روسای جمهور آمریکا) سعی می‌کردند ایران با همسایگانش روابط حسنه داشته باشد، اما الان می‌خواهند سیاست Divide and rule (تفرقه بینداز و حکومت کن) را اجرا کنند.

وی ادامه داد: پول‌های بلوکه شده ایران در خارج از کشور برای مردم ایران است و بلوکه شدن سرمایه کشورمان خلاف قوانین بین المللی است.

زاهدی با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی برای کشورش جنگید و من به او افتخار می‌کنم، اظهار کرد: غلط می‌کنند حرف از تغییر حکومت در ایران می‌زنند. اسرائیل، آمریکا و عربستان سعودی در برابر ایران به زانو درآمده‌اند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.