ادامه نبردها در ساحل غربی موصل و تلعفر

double-quot
بغداد – جارپرس – گزارش منابع امنیتی از موصل حاکی است ، نیروهای عراقی در ادامه عملیات آزادسازی استان نینوا، ضربات سنگینی به باقی مانده بدنه داعش وارد کردند و پیشروی ها کماکان در ساحل غربی دجله به سمت مرکز شهر ادامه دارد، درگیری ها در تلعفر نیز ادامه یافت و تجمع های این گروه در غرب موصل گلوله باران شد.
کد خبر : 19611
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1395 - 11:34
ادامه نبردها در ساحل غربی موصل و تلعفر

به گزارش جارپرس، منابع امنیتی به ایرنا گفتند، نیروهای عراقی پس از پاکسازی فرودگاه بین المللی، برای رسیدن به مرکز شهر ، محله به محله پیش می روند و هم اکنون کار پاکسازی مناطقی از جمله حی الطیران ادامه دارد.
نیروهای عراقی همچنین مواضع و مقرهای داعش را در این بخش از شهر موصل زیر آتش خمپاره گرفته اند و همچنین از طریق معابر امنی که پیش بینی کرده اند، در حال انتقال غیر نظامیان به مناطق امن و دور از خط آتش هستند.
از طرفی تشکیلات بسیج مردمی الحشد الشعبی نیز بامداد امروز یکشنبه یک تجمع از عناصر داعش را در غرب موصل بمباران کرد.
ستاد تبلیغات جنگ الحشد الشعبی در بیانیه ای اعلام کرد که توپخانه الحشد الشعبی یک تجمع از عناصر گروه تروریستی را که قصد انجام حمله تروریستی به نیروهای عراقی داشتند، قبل از اینکه موفق به انجام حمله شوند، بمباران کرد.
این بیانیه افزوده است که عناصر تروریستی داعش در غرب روستای ‘الحجف’ در غرب موصل، درصدد حمله به نیروهای عراقی بودند که توپخانه الحشد الشعبی این تجمع داعشی ها را هدف قرار داد.
در این گزارش به تعداد تلفات احتمالی گروه مهاجم اشاره نشده است.
از طرفی گروه مقاومت اسلامی کتائب حزب الله عراق نیز اعلام کرد که در حمله توپخانه ای این گروه در تلعفر، در غرب موصل، سرکرده گروه های زبده داعش به قتل رسید.
براساس بیانیه کتائب حزب الله عراق، براثر حمله توپخانه ای کتائب حزب الله به عناصر داعش در نزدیکی روستای ‘خربه الجحش’ در جنوب غربی تلعفر، این سرکرده داعش به قتل رسیده است. در گزارش به نام این سرکرده داعش اشاره نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.