آغاز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در هند

double-quot

دهلی نو – جارپرس – رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از امروز – چهارشنبه – به مدت دوروز با شرکت فرنگی کاران کشورمان در ورزشگاه ایندیرا گاندی دهلی نو پایتخت هند آغاز شد.

کد خبر : 20674
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 - 4:52
آغاز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در هند

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا،علی ارسلان، پژمان پشتام، رامین طاهری، سید مصطفی صالحی زاده و بهنام مهدی زاده به ترتیب در اوزان ۶۶، ۷۵، ۸۰، ۹۸ و ۱۳۰ کیلوگرم امروز به روی تشک می روند.
براساس نتایج وزن کشی که روز گذشته انجام شد ،در وزن ۶۶ کیلوگرم علی ارسلان در دور نخست به مصاف «جینچول پانگ» از کره شمالی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده «سانگون اوه» از کره جنوبی و «اینگ هوا تانگ» از چین تایپه روبرو می شود.
در این وزن ۱۱ کشتی گیر حضور دارند که «المورات تاسمرادوف» دارنده مدال برنز المپیک و جهان نیز در گروه ارسلان حضور دارد.
در وزن ۷۵ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند پژمان پشتام در دور نخست با «ربیع خلیل» از فلسطین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان بین «یانگ» از چین و «بخیت بدر» از قطر می رود. «دلشاد توردیف» نایب قهرمان بازی های آسیایی و آسیا از ازبکستان در گروه پشتام حضور دارد.
در وزن ۸۰ کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با «سامات شیرداکوف» از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی به مصاف برندگان مبارزه میان «دانیل گاجیف» دارنده مدال برنز المپیک از قزاقستان و «سهراب عبدالخایف» از تاجیکستان می رود. در این وزن ۹ نفر حضور دارند.
در وزن ۹۸ کیلوگرم که ۹ کشتی گیر حضور دارند، سید مصطفی صالحی زاده در دور اول با «ایسکاکوف» قهرمان آسیا و نفر سوم بازی های آسیایی از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم به مصاف «هاردیپ» نایب قهرمان آسیا از هند می رود. «دی ژیائو» نایب قهرمان بازی های آسیایی و آسیا از چین در گروه صالحی زاده حضور دارد.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور اول به مصاف «مینسئوک کیم» از کره جنوبی می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده «هی سان» از چین و «آراتا سونودا» از ژاپن در مرحله نیمه نهایی مبارزه می کند. در این وزن ۷ کشتی گیر حضور دارند.
وزن کشی وزن های ۵۹، ۷۱ و ۸۵ کیلوگرم نیز امروز (چهارشنبه) برگزار و سامان عبد ولی، افشین بیابانگرد و حسین نوری نمایندگان کشورمان پس از وزن کشی روز پنجشنبه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا نیز روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.