آتش‌سوزی یک مرکز درمانی در خیابان آفریقا

double-quot تهران - جارپرس - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان آفریقا خبر داد.
کد خبر : 103075
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 مهر 1401 - 20:18
آتش‌سوزی یک مرکز درمانی در خیابان آفریقا

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، سیدجلال ملکی از وقوع حریق در یک مرکز درمانی خبر داد و گفت:در  ساعت ۱۴:۱۳ دقیقه امروز وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان آفریقا، تقاطع میرداماد رخ داد که درپی آن سه ایستگاه‌ آتش‌نشانی به محل اعزام شده و پس از پنج دقیقه در محل حضور یافتند. این ساختمان پنج طبقه کاربری درمانی داشته و یک کلینیک بود.

وی ادامه داد: در پشت بام این ساختمان اتاقک تاسیسات با مساحت حدود ۱۰ مترمربع قرار داشت که در این حادثه دستگاه اکسیژن‌ساز آن دچار مشکل شده‌است. این اتفاق سبب آتش‌سوزی شده و حریق به دو طبقه پایینی که اتاق جراحی در آن قرار داشته نیز سرایت کرده‌ بود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانانی که در محل حضور داشتند همرمان با اطفای حریق به جست‌وجو در طبقات پایینی پرداختند و ۳۰ نفر از افراد حاضر در این ساختمان را بدون مشکل از محل خارج کردند. خوشبختانه این حادثه هیچ مورد مصدوم یا تلفات جانی نداشت و دقایقی بعد نیز با اقدامات آتش‌نشانان، آتش به طور کامل خاموش شد.

وی اضافه کرد: یک ایستگاه آتش‌نشانی نیز در محل باقی مانده تا اقدامات ایمن‌سازی را انجام دهد. ما در گذشته شاهد اتفاقات تلخی در جریان آتش‌سوزی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بوده‌ایم و این نشان‌دهنده لزوم توجه این مراکز به نکات ایمنی برای جلوگیری از آتش‌سوزی است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.