تردد جانبازان و معلولین درغرب تهران تسهیل شد

double-quot

تهران – جارپرس – شهرداری منطقه۵ تهران در راستای تامین حقوق شهروندی وتسهیل در تردد اقشار معلول وجانبازان اقدام به مناسب سازی معابر منازل مسکونی جانبازان و معلولین منطقه کرد. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۵ تهران،مسعود رضا رئیس دانا ،معاون فنی وعمران منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور فراهم شدن

کد خبر : 9097
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1394 - 12:46
تردد جانبازان و معلولین درغرب  تهران تسهیل شد
تهران – جارپرس – شهرداری منطقه۵ تهران در راستای تامین حقوق شهروندی وتسهیل در تردد اقشار معلول وجانبازان اقدام به مناسب سازی معابر منازل مسکونی جانبازان و معلولین منطقه کرد.

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۵ تهران،مسعود رضا رئیس دانا ،معاون فنی وعمران منطقه با اعلام این خبر گفت:

به منظور فراهم شدن فضای مناسب جهت برخورداری از امکانات شهری و تسهیل در تردد معلولین وجانبازان طرح مناسب سازی معابر در دستور کار قراردارد.

وی با اشاره به اینکه در تداوم این طرح ، معابر منازل مسکونی جانبازان و معلولین مناسب سازی شد گفت:: این طرح شامل اجرای مناسب سازی معابر ،‌تهیه و نصب بالابر و ایجاد رمپ مناسب در محل های ورودی منازل جانبازان و معلولین است.

وی برخورداری اقشار خاص جامعه از تسهیلات محیطی،اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی با حفظ استقلال فردی را مهم دانست و تصریح کرد: با مشارکت معاونت اجتماعی وفرهنگی ،بناید شهید و امور ایثارگران ،‌شورایاری های محلات ،شناسایی محل های مورد نیاز صورت گرفته است

وی افزود: با هماهنگی به عمل آمده تاکنون ۳۸ مورد از معابر شناسایی شده مناسب سازی ومابقی نیز در دستور کار قراردارد.

رئیس دانا با اشاره به اجرای مناسب سازی بخش عمده ای از بوستان های سطح منطقه گفت: با همکاری معاونت امورشهری وفضای سبز این طرح با هدف برخورداری جانبازان ومعلولین از بوستان ها اجراشد.

پاسخگویی سرپرست شهرداری منطقه ۵ به مشکلات شهروندان در سامانه ۱۸۸۸

 

سرپرست شهردارمنطقه۵ با حضور در مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران از طریق تلفن ۱۸۸۸ به طور مستقیم پاسخگوی شهروندان بود.

 

به گزارش جارپرس ازروابط عمومی شهرداری منطقه۵ ،در راستای برگزاری سلسله جلسات ارتباط مستقیم شهروندان با مدیران شهرداری تهران از طریق تلفن ۱۸۸۸ صبح امروز سرپرست شهرداری منطقه ۵ به همراه مدیران منطقه به طور مستقیم به درخواست نفراز شهروندان به صورت تلفنی رسیدگی کردکه مباحث شهرسازی وساختمانی ،امورشهری وپیشنهاد جهت بهبود عملکرد شهرداری درحوزه‌های گوناگون از جمله خواسته‌های شهروندان بود.

 

مرادی در حاشیه جلسه ارتباط مستقیم ،فراهم نمودن اینگونه فضاها برای پاسخگویی شفاف توسط مدیران شهری و کسب رضایتمندی شهروندان را قابل اهمیت خواند و گفت: افزود: شهروندان سرمایه‌های اجتماعی هستند که با نظارت و مشارکت در برنامه‌ها می‌توانند مدیران شهری را یاری کنند بدین لحاظ رضایتمندی آنها از اهداف شهرداری است.

 

وی افزود: مرکز نظارت همگانی فرصتی برای گسترش سرمایه اجتماعی شهر و بررسی نظرات شهروندان و بهبود ساختار اجتماعی مدیریت شهری است و با سنجش و اندازه‌گیری کمی و کیفی دیدگاه‌ها، تعاملات اجتماعی و اجرای صحیح تکریم ارباب رجوع در مسیر افزایش اعتماد شهروندان از ساختار مدیریت شهری گام برداشته است.

 

وی ادامه داد:انجام دیدارهای رودررو و یا تلفنی مدیران شهری با شهروندان می تواند در افزایش آگاهی شهروندان و آشنا نمودن آنان با قوانین و مقررات مؤثر باشد و مدیران شهری نیز با مشکلات و خواسته های به حق و قانونی مردم آشنا می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.