تنها تلفن مرکزی شهر ( call center) در خاورمیانه

double-quot

تهران – جارپرس – ۱۳۷ به عنوان تنها مرکز شهردر خاور میانه در پنجمین کنفرانس مترو پلیس اعلام شد.به گزارش جارپرس ، روح الله یزدی رییس سامانه ۱۳۷ منطقه یک تهران گفت: مطابق تحقیقات به عمل آمده و منتشر شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مترو پلیس متشکل از شهرداران و مدیران کلان شهرهای کشورهای

کد خبر : 6221
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1393 - 6:31
تنها تلفن مرکزی شهر ( call center) در خاورمیانه
تهران – جارپرس – ۱۳۷ به عنوان تنها مرکز شهردر خاور میانه در پنجمین کنفرانس مترو پلیس اعلام شد.
به گزارش جارپرس ، روح الله یزدی رییس سامانه ۱۳۷ منطقه یک تهران گفت: مطابق تحقیقات به عمل آمده و منتشر شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مترو پلیس متشکل از شهرداران و مدیران کلان شهرهای کشورهای جهان سوم (در سال ۱۳۸۶) ۱۳۷ به عنوان تنها مرکز شهر ( call center) در خاورمیانه اعلام گردید.
وی بیان کرد: ساعات اوج تماس شهروندان در فصل بهار و تابستان از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ظهر و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ است ودر فصل پاییز زمستان از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ظهر و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۶ است.
رییس سامانه ۱۳۷ تصریح کرد: کلیه خدمات شهرداری که به عنوان پیام و در خواست از سوی شهروندان به سامانه ۱۳۷ مطرح می شود رایگان و بدون هزینه است .
یزدی اظهار داشت: تعیین نشانی دقیق و نوع موضوع در خواست مورد نظر ،قبل از تماس _ به خاطر سپردن کد کارشناس ثبت پیام ( جهت ارزیابی پاسخگویی وی) _ برخورد شایسته و برازنده یک شهروند فهیم و مسئول در هنگام مکالمه _ توجه کامل به سوالات کارشناس ثبت پیام و پاسخ کوتاه ، لازم کافی به سوالات _ یادداشت نمودن کد پیگیری پیام ، جهت اطلاع از نتیجه انجام در خواست _ هنگام تماس با ۱۳۷ از نکاتی است که باید به آن توجه شود .
وی افزود: مرکز تماس ۱۳۷ _ شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۰۱۳۷ _ سایت اینترنتی http:/137.Tehran.if _ صندوق پستی ۱۳۷ -۱۱۱۵۵ از روشهای تماس و یا ارتباط با سامانه ۱۳۷ است .
رییس سامانه ۱۳۷ عنوان کرد : ۱۳۷ بدون وقفه و تعطیلی در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی و در یافت پیامهای شهروندان تهرانی است.
یزدی ادامه داد: ارایه و پیگیری در خواست ، بدون مراجعه حضوری به شهرداری _ کاهش ترددهای درون شهری _ ارتباطی آسان ، یکسان شبانه روزی شهرداری _ صرفه جویی در وقت هزینه از مزایای تماس با ۱۳۷ است و شماره تلفن ۱۳۷ متعلق به شهرداری بوده و شهروندان می توانند برای اعلام در خواستهای خود در تمامی حوزه های مربوطه به شهرداری با آن تماس بگیرند.
وی خاطر نشان کرد: ۱۳۷ در سال ۱۳۷۹ به صورت یک صندوق صوتی پیام گیر ایجاد شد ودر سوم دی ماه سال ۱۳۸۴ با توجه به گسترش در خواستهای مردمی ، با به کارگیری دلنشین فناوری اطلاعات جایگزین روش قبلی شده و به تدریج از مرکز ارتباطات مردمی به مرکز هدایت ، کنترل و ساماندهی نیازها و معضلات شهری تحت عنوان ” مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷”ارتقا یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.