0 نظر
181 بازدید

مدیرکل تعزیرات تهران: شکایت مردمی فوری رسیدگی می شود

double-quot

تهران – جارپرس -معاون رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران با تاکید بر رسیدگی فوری به شکایت های مردمی، گفت: بیش از ۳ هزار و ۸۷۰ مورد شکایت مردمی در ۶ ماهه نخست امسال در تعزیرات حکومتی استان تهران رسیدگی شده است.

کد خبر : 23200
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1396 - 5:20
مدیرکل تعزیرات تهران: شکایت مردمی فوری رسیدگی می شود

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران، محمد محمدی با تشریح عملکرد ۶ ماهه گشت های مشترک تعزیرات حکومتی در استان تهران با سایر دستگاه های نظارتی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال، همه شکایت های مردمی که به صورت حضوری و یا از طریق پورتال اداره کل و سامانه ۱۳۵ سامان تعزیرات گزارش شده، مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: بیش از سه هزار و ۸۷۰ مورد شکایت در ۶ ماهه نخست امسال در تعزیرات حکومتی استان تهران ثبت و رسیدگی شده است که از این تعداد ۴۲۳ مورد با جلب رضایت شاکی پرونده مختومه، هزار و ۲۳۰ فقره در محل وقوع تخلف رسیدگی و منجر به صدور رای و تعداد ۲ هزار و ۲۲۱ پرونده نیز با توجه به ضرورت اخذ نظر کارشناسی به شعب تعزیرات ارجاع شده است.
محمدی یکی از اهداف گشت های مشترک را رسیدگی فوری به شکایت های مردمی اعلام کرد و گفت: سعی داریم تا در محل وقوع تخلف برخوردهای لازم را انجام دهیم و گشت های تعزیرات با توجه به اولویت شکایت های مردمی، موضوعات را پیگیری می کنند.
به گزارش ایرنا، شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و یا سامانه ١٢۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت تخلفات را برای رسیدگی اعلام کنند تا سازمان تعزیرات به همراه نمایندگان دستگاه های نظارتی نسبت به بررسی و برخورد با متخلفان اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.