0 نظر
138 بازدید

اجرای کامل طرح زمان بندی اتوبوس های شهری در ورودی غربی پایتخت

double-quot

تهران – جارپرس -شهردار منطقه ۹ تهران با اشاره به بهبود و توسعه سیستم حمل و نقل عمومی از اجرای کامل طرح زمان بندی اتوبوس های شهری  در سطح منطقه خبر داد و گفت: با مطالعه چندباره خطوط اتوبوسرانی و حذف خطوط غیرکاربردی و راه اندازی خطوط جدید ، طی سالهای اخیر بهترین رتبه در اجرای طرح زمان بندی توسط منطقه ۹ کسب شده است.

کد خبر : 6922
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 - 12:40
اجرای کامل طرح زمان بندی اتوبوس های شهری در ورودی غربی پایتخت

به گزارش جارپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه  ۹تهران ، سیدعلیرضا حسینی در این خصوص اظهار داشت: سالانه بیش از ۶ میلیون مسافر درون و برون شهری از محدوده منطقه ۹ بعنوان دروازه غربی پایتخت عبور می کنند و شرکت واحد اتوبوسرانی نقش قابل توجهی را در جابه جایی این مسافران ایفا می کند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس ، این شهرداری تمرکز خود را بر روی حمل و نقل عمومی قرار داده و در راستای سیاست های کلان مدیریت شهری به دنبال تحقق توسعه حمل و نقل عمومی با حفظ کرامت انسانی است.

حسینی با اشاره به محدوده اتوبوسرانی تحت پوشش این منطقه نیز گفت: در این بخش از پایتخت ، ۵ خط اصلی ، ۱۳ خط عبوری و ۲ خط بی آرتی وجود دارد که مسئولیت امور عمرانی این خطوط برعهده این شهرداری است و برهمین اساس به گونه ای عمل می شود تا حمل و نقل عمومی در این منطقه ، خدماتی شایسته شهروندان ارائه کند.

وی با اشاره به افزایش دو برابری آمار جابه جایی سالانه مسافران در ۵ خط اصلی منطقه نیز اظهار داشت: این موضوع نشان از توجه ویژه مدیریت شهری منطقه به حمل و نقل عمومی و جلب رضایت هر چه بیشتر شهروندان دارد.

شهردار منطقه ۹ تهران در خصوص وجود خطوط بی آر تی در محدوده منطقه نیز گفت: در مجموع رفت و برگشت ، ۳ کیلومتر از خط یک ( تهرانپارس – پایانه آزادی ) و ۸ کیلومتر از خط ۲ ( پایانه خاوران – پایانه آزادی ) به ترتیب با ۳ و ۸ ایستگاه در محدوده منطقه ۹ قرار دارد و برای ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر کارهای مختلفی به انجام رسیده و در دستور کار داریم.

وی به بخشی از اقدامات صورت گرفته در خطوط سامانه اتوبوسهای تندرو نیز اشاره کرد و افزود: یکی از کارهای شاخص در این خطوط ، بتن ریزی تمام ایستگاه ها و جمع آوری نرده ها از روی آسفالت و رفیوژ گذاری برای استقرار جدید نرده ها بود که برای کل مسیر خط یک بی آر تی اجرایی شد و در خط ۲ نیز در حال انجام است.

حسینی خاطرنشان کرد: نوسازی آسفالت ، تبدیل سایه بان های بین ایستگاههای بی آر تی و پل های عابر به شیشه جهت امنیت بیشتر مسافران ، کف سازی ، خط کشی و تجهیز ایستگاهها و پل ها ، نصب تابلوهای زمان بندی ، استیکرها و شعارهای ترافیکی در راستای فرهنگ سازی از دیگر اقدامات بود که براساس زمان بندی معینی اجرایی شد.

به گفته وی در ورودی سامانه ۲ در شمال میدان فتح نیز اصلاح هندسی صورت گرفت تا گردش اتوبوس ها به شکل آسانتری انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.