در خواب و بیداری یک ارباب رجوع

double-quot

منابع انسانی از نظردانش تخصصی وروابط عمومی کارآمد بزرگترین سرمایه هر سازمان بحساب می آید. کارکنان درمانی بیمارستان شهید رجایی تنکابن دارای سرمایه غنی از نظر انجام خدمات درمانی و حفظ احترام به بیماران و همراهان بیمارهستند.   برقراری ارتباطات انسانی احترام آمیز از درب نگهبانی کاملا چشم انداز خوبی از آموزش پرسنل در خصوص

کد خبر : 8815
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 فروردین 1394 - 7:15
در خواب و بیداری یک ارباب رجوع

منابع انسانی از نظردانش تخصصی وروابط عمومی کارآمد بزرگترین سرمایه هر سازمان بحساب می آید. کارکنان درمانی بیمارستان شهید رجایی تنکابن دارای سرمایه غنی از نظر انجام خدمات درمانی و حفظ احترام به بیماران و همراهان بیمارهستند.

 

برقراری ارتباطات انسانی احترام آمیز از درب نگهبانی کاملا چشم انداز خوبی از آموزش پرسنل در خصوص رعایت آداب معاشرت در روابط اجتماعی دارد. اینگونه رفتارهای مثبت وآرام از دستورات صریح مدیریت بیمارستان مبنی بر حفظ شئونات انسانی برای هر مراجعه کننده ای دارد.

 

سرعت عمل در هدایت بیمار، راه اندازی عملیات درمان و انجام خدمات پرستاری با مهرورزی مستمر بمنظور بهبود حال ناخوش بیماران از اولویت های کاری پرستاران بیمارستان شهید رجایی تنکابن است.

 

پرستاران دانش آموخته شاغل در بخش های مختلف این بیمارستان تمامی خدمات درمانی را بهنگام و بطور محترمانه به بیماران از جمله بیماران بدحال ارائه می دهند.

 

این رفتار تحسین برانگیر در بخش های درمانی سی سی یو و آی سی یو کاملا مشهود است. ازسوی دیگر حمل بیماران با برانکاد توسط کارکنان با آرامش کامل در طبقات و راهروها صورت می گیرد.

 

درتمامی بخش های بیمارستان ، پرستاران بدرستی صفت شایسته فرشته های سفیدپوش که لیاقت درس و عملکرد مهرورزی شان است را به نمایش می گذارند، آنها در انجام خدمات درمانی و پرستاری با صحت و دقت عمل آموزش های درمانی را به بیماران و همراه بیمار به شیوه ای سلیس و روان که برای بیمار قابل فهم باشد انتقال می دهند.

 

اما دور از انصاف است که مزیت دیگر رفتاری پرستاران زحمت کش شامل ایجاد محیط بدون استرس و آرام در فضای درمانی بخش ها را فراموش کنیم. آرامش در بخش ها همواره مورد نظارت کامل پرستاران قرار دارد.

 

در کنار فضای آرام بخشهای درمانی، ملحفه تختها، رو تختی، ابزار پزشکی و کمدهای بیماران درکنار تخت های بستری بیماران بسیار تمیز و با نظافت بچشم می خورد.

 

هرچند که کارکنان نیز لباس فرم منظم و مرتب برتن دارند ،‌ در پایان باید تاکید کرد که ادب و احترام در روابط انسانی بیمار و همکاران، ارائه خدمات پزشکی و درمانی بهنگام و بدقت به بیماران و سرانجام محیط آرام و پاکیزه بخش ها، از بارزترین مشخصه کارکنان بیمارستان شهید رجایی تنکابن است.

 

مهران حاتمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.