0 نظر
176 بازدید

احداث باغ صخره ای در ۴ نقطه از بزرگراه های غرب تهران

double-quot

تهران – جارپرس – معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح توسعه فضای سبز ۴ باغ صخره ای در منطقه احداث شد. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۵ تهران ، رضا مددی ، معاون امور شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت:

کد خبر : 8334
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1393 - 13:10
احداث باغ صخره ای در ۴ نقطه از بزرگراه های غرب تهران
تهران – جارپرس – معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح توسعه فضای سبز ۴ باغ صخره ای در منطقه احداث شد.

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۵ تهران ، رضا مددی ، معاون امور شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: منطقه ۵ به لحاظ برخورداری از تعداد بالای تقاطع های بزرگراهی و رمپ ولوپ فضا و ظرفیت مناسبی را برای احداث و توسعه فضای سبز در اختیار دارد.

 

وی ادامه داد: به منظور تنوع بخشی افزایش زیبایی منظر شهری تغییر بافت در فضای سبز لچکی ها و احداث باغ های صخره ای در تقاطع ها و میادین بزرگ در دستور کار قرار گرفت.

 

مددی ادامه داد: این پروژه ها با بهره گیری از انواع گونه های مختلف گیاهان همراه با سنگ های بزرگ تزئینی اجرا و طرح زیبایی را در بدنه بزرگراهها و میادین به نمایش گذاشته شده است.

 

معاون شهردار منطقه ادامه داد: باغ های صخره ای در میدان صادقیه ،خیابان های نیرو،سازمان برنامه وبزرگراه همت احداث شده است.

 

 

شهروندان با ثبت پیام ۱۳۷ همکار افتخاری مدیریت شهری می شوند

به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری تهران ، مراسم تجلیل از پرسنل سامانه ۱۳۷ منطقه ۵ با حضور شهردار منطقه ، مدیر و معاونان سامانه ۱۳۷ ،قائم مقام سازمان بازرسی و شهرداران نواحی منطقه برگزار شد.

 

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۵ تهران ، پژمان پشمچی زاده ،شهردارمنطقه ۵ با بیان این مطلب که سامانه۱۳۷جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی گردیده است و شهروندان بدون منت به خواسته‌های شهری خود خواهند رسید گفت: سامانه ۱۳۷ مجموعه ای پویا وهوشمند است وثبت هرگونه اطلاعات نادرست از طریق آنالیز وارزیابی پیام ها قابل پیگیری است.

وی رصد مسائل ومشکلات در سطح محلات را رسالت سامانه ۱۳۷ و۱۸۸۸برشمرد وافزود: به طورحتم اگر ماموریت ها تبدیل به رسالت شود درپیشبرد اهداف ودستیابی به خواسته های مردم ونیازهای سطح منطقه موفق عمل خواهیم کرد.

پشمچی زاده افزود:ثبت ۷۷هزار پیام دراین سامانه ازابتدای سال تاکنون بیانگر ارزش واهمیت این مرکز است وورسیدگی به درخواست های مطرح شده افتخاری برای مدیریت شهری است .

شهردارمنطقه ۵ افزایش سرعت بازخورد ورسیدگی به پیام ها را اولویت مورد توجه برشمردوگفت: انتقال خواست ونیازمردم درسریع ترین لحظه مطلوب ترین روش برای رسیدن به خدمات رسانی درمقیاس یک یکم است وبه طورحتم با ارتقای کیفی وکمی خدمات رسانی نیازهای شهروندان مرتفع خواهد شد.

وی شهروندان را عضو افتخاری سامانه ۱۳۷ ومرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ برشمردوگفت: مدیریت شهری منطقه۵ در حال حاضر از ظرفیت ۸۰۰هزار نفر همکار افتخاری برخوردار است .

رحمت ،قائم مقام سازمان بازرسی شهرداری تهران دراین نشست با بیان اینکه ثبت پیام های سامانه ۱۳۷به معنای کاهش سفرشهری وبه همین تعداد صرفه جویی درزمان و… است گفت: ثبت و پیگیری نیاز و خواسته شهروندان با حداقل زمان از جمله دستاوردهای این سامانه است.

وی افزود: پاسخگویی صحیح به پیام ها رضایت عمیق ودرنتیجه اعتماد شهروندان به مدیریت شهری را موجب می شود وبرهمین اساس شهردارتهران با اظهار اینکه هرپیام شهروند دستور مدیریت شهراست بر دقت وصحت رسیدگی به درخواست ها تاکید دارد.

رحمت با تاکید بر این موضوع که مسئولیت اجرا در مناطق با شهردار منطقه و در نواحی با شهردار ناحیه است عنوان کرد: شهرداران باید نظارت مستقیم بر نحوه رسیدگی به پیامهای ۱۳۷ داشته باشند و اگر پیامی اجرایی است دقیق اجرا شود در غیر اینصورت پاسخ کارشناسی داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.