رضایت ۹۱ درصدی شهروندان منطقه ۶ تهران از سامانه ۱۳۷

تهران – جارپرس – ستاد سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ از رضایت ۹۱ درصد شهروندان منطقه ۶ تهران از رسیدگی به مشکلات آنان خبر داد. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران ، کل پیام های دریافتی از سوی سامانه ۱۳۷ از دی ماه ۹۲ تا فروردین ۹۳ ، ۳۵۰۰ پیام بوده است

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران ، کل پیام های دریافتی از سوی سامانه ۱۳۷ از دی ماه ۹۲ تا فروردین ۹۳ ، ۳۵۰۰ پیام بوده است که ۹۸% آنها مورد رسیدگی قرار گرفته و پاسخ ارائه شده است. ۴۸/۹۱ درصد از پیام های دریافتی، رضایت شهروندان را در پی داشته که به صورت کامل رسیدگی و به اطلاع شهروندان رسیده است.
بنابر این گزارش سهم پیام های ۱۳۷ این منطقه از کل پیام های ثبت شده در شهرداری تهران ۴/۳% می باشد که تعداد پیامهای ثبت شده به تفکیک نواحی : ناحیه یک(۴۷۸ مورد)، ناحیه دو(۴۸۶ مورد)، ناحیه سه(۶۴۲ مورد)، ناحیه چهار(۶۱۶ مورد)، ناحیه پنج(۵۲۳ مورد)، ناحیه شش(۶۱۹ مورد) و موضوعات پیام های واصله عمدتا شامل رسیدگی، ساخت و ساز، مرمت و ترمیم و نظافت بوده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰