ثبت ۲۶ هزار پیام شهروندی در سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۹ تهران
تهران – جارپرس – بیش از ۲۶ هزار پیام شهروند از ابتدای سال جاری توسط سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۹ تهران ثبت و پیگیری شده است. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ تهران ، مهندس رضا نثاری با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۲۶ هزار و ۲۸۸ پیام از طریق سامانه ۱۳۷ این
به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ تهران ، مهندس رضا نثاری با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۲۶ هزار و ۲۸۸ پیام از طریق سامانه ۱۳۷ این منطقه در حوزه های مختلف شهرداری منطقه به ثبت رسیده است.
وی جلب مشارکت شهروندان در رسیدگی به امور شهری و تسریع در خدمات رسانی را از اهداف مهم این سامانه دانست و گفت: در مجموع ۲۵ هزار و ۸۹۷ پیام دریافت شده رسیدگی شده که از این تعداد بیشترین آنها مربوط به ناحیه یک با ۹ هزار و ۲۴ پیام و سایر پیامها نیز مربوط به نواحی دیگر، بوستان ولایت و حوزه های فنی و عمران، اجتماعی، ترافیک، شهری و فضای سبز بوده است.
نثاری حجم پیامهای دریافت شده درحوزه معاونت ها را ۲۴۷ پیام خواند و گفت: حوزه فنی و عمران نسبت به سایر حوزه ها بیشترین پیامها را دریافت کرده که از مجموع ۱۰۷ پیام اختصاص داده شده به این معاونت ۹۵ پیام رسیدگی شده است.
علاوه بر این ۵۶ پیام در حوزه ترافیک، ۸۰ پیام درحوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی و ۴ پیام نیز درحوزه شهری و فضای سبز دریافت شده و همچنین ۲۴ پیام نیز مربوط به بوستان ولایت بوده است.
به گفته وی ۲۶ هزار و ۹۱۹ پیام دریافت شده نیز مختص نواحی است که بیش از ۹۵ درصد آنها انجام و باقی در نوبت رسیدگی قرار دارد.
گفتنی است موضوعاتی همچون جمع آوری و نصب، آسفالت، سد معبر، هرس و کاشت درختان و جمع آوری زباله بیشترین سهم پیامهای این سامانه را در سال جاری به خود اختصاص داده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰