آموزش ترافیکی به دانش آموزان ابتدایی منطقه ۷ تهران
تهران – جارپرس – معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ تهران از اجرای برنامه آموزش ترافیک در پنجاه مدرسه ابتدایی ( دخترانه و پسرانه ) سطح منطقه با مشارکت پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ تهران ، کامران اخباری با اعلام این خبر
کد خبر : 2727
تاریخ انتشار :
چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 10:00
تهران – جارپرس – معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ تهران از اجرای برنامه آموزش ترافیک در پنجاه مدرسه ابتدایی ( دخترانه و پسرانه ) سطح منطقه با مشارکت پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد.
به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ تهران ، کامران اخباری با اعلام این خبر افزود: این طرح با هدف ایجاد محیطی سالم وایمن برای دانش آموزان در مدرسه واطراف آن و بوجود آوردن روحیه انضباط فردی واجتماعی در میان آنها اجرا می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه مورد استقبال مدیران واولیای مدارس قرار گرفته است افزود: در این طرح که از چهارم اسفند آغاز شده و تا ۲۶ این ماه ادامه دارد آموزشهای ترافیکی هر روز در سه مدرسه ابتدایی توسط پلیس راهور منطقه به دانش آموزان این مقطع ارائه و جوایزی نیز به آنها داده می شود.
به گفته اخباری ، بسیاری از کودکان دبستانی، علایم ترافیکی را بهخوبی نمیشناسند و نمیتوانند حرکت رانندگان را پیشبینی کنند. بنابراین معمولا کودکان و رانندگان هنگام روبهرو شدن با یکدیگر در مورد جهت حرکت یکدیگر دچار اشتباه میشوند. همین مساله وقتی منجر به بروز یک حادثه میشود که رانندگان با سرعت غیرمجاز در خیابانها و کوچهها تردد میکنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه تصریح کرد: برنامه ریزی صحیح تربیتی و آموزشی برای دانش آموزان روحیه رعایت مقررات، احترام به قوانین وآماده شدن آنها برای زندگی در جامعه را تقویت می کند و اساسی ترین شیوه اجتماعی کردن فرهنگ ترافیک است.
اخباری ادامه داد: آموزش ترافیک از طریق مدرسه رویکردی است که در بسیاری از کشورهای دنیا اجرا شده است و نتیجه آن کاهش خسارتها به ویژه تلفات جانی و مالی بوده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰