نمایشگاه حضرت امام (ره) در جماران بر پا شد

double-quot
تهران – جارپرس – نمایشگاه فرهنگی ، هنری برای آشنایی زائرین بیت امام (ره) و مهمانان خارجی با زندگینامه حضرت امام (ره) در محله جماران بر پا شد.

کد خبر : 3572
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1393 - 9:27
نمایشگاه حضرت امام (ره) در جماران بر پا شد

به گزارش جارپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت :  نمایشگاه  فوق با ۱۰ غرفه فرهنگی ، هنری در خیابان حسنی کیا بر پا شده و به نصب عکس و پوستر ، نمایش فیلم، توزیع بسته های فرهنگی و … از  زندگی حضرت امام (ره) می پردازد.
وی با اشاره به اعیاد شعبانیه تصریح کرد: امسال به دلیل تقارن اعیاد شعبانیه و بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) برنامه ها در قالب گرامیداشت میلاد خجسته حضرت امام حسین (ع) ،حضرت ابوالفضل العباس (ع)، حضرت امام زین العابدین (ع) و بیست و پنجمین بزرگداشت امام خمینی (ره) در حال برگزاری است .
کارگران راه اندازی سرای محله جماران و فرهنگسرای امام را از اقدامات شاخص در محله جماران دانست و گفت: فرهنگسرای امام که در بوستان امیر سلیمانی در نظر گرفته شده در مرحله تجهیز است و سرای محله جماران نیز که در بوستان خسرو شاهی راه اندازی شده  بخشی از توزیع بروشور و بسته های فرهنگی را در این ایام بر عهده دارد.
معاون شهردار منطقه یک برپایی ایستگاه صلواتی را از دیگر اقدامات دانست و گفت: این دو ایستگاه در ابتدای خیابان حسنی کیا در خیابان یاسر و خیابان  جماران راه اندازی شده و پذیرایی از زائرین امام (ره) را بر عهده دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.