0 نظر
68 بازدید

۹ عملیات راکتی از خاک لبنان علیه اسرائیل در ۱۲ ساعت گذشته

double-quot تهران- جارپرس-منابع خبری اعلام کردند که در ۱۲ ساعت گذشته ۹ عملیات راکتی از خاک لبنان علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
کد خبر : 134791
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 مهر 1402 - 9:44
۹ عملیات راکتی از خاک لبنان علیه اسرائیل در ۱۲ ساعت گذشته

به گزارش جارپرس ازایرنا به نقل از اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی ۹ عملیات راکتی از خاک لبنان را در ۱۲ ساعت گذشته تایید کرد.

حزب الله لبنان چهارشنبه شب نیز یک پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی را در منطقه «جباع» واقع در جنوب این کشور ساقط کرده است.

در همین پیوند، حزب الله لبنان اعلام کرد، طه عباس عباس و علی محمد مرمر حین انجام وظیفه جهادی خود در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

حزب الله لبنان چهارشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی «المالکیه» را با انواع موشک و تیربار هدف قرار داده، تلفاتی قطعی به دشمن وارد و بخشی از تجهیزات فنی اشغالگران را منهدم کرده است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و گسترده با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.