0 نظر
38 بازدید

۹۳ تن پسماند خشک از محل تفکیک غیر مجاز ناحیه ۴ منطقه ۱۹تهران جمع آوری شد

double-quot تهران-جارپرس-کنترل وگشت زنی شبانه‌روزی به منظور جلوگیری از جمع‌آوری غیر مجاز پسماند خشک در راستای طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در نواحی پنجگانه منطقه 19 با تلاش و پیگیری های مستمر در حال اجرا است.
کد خبر : 142903
| خبرنگار : عظیمه بهرامی آژنگ
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1403 - 18:30
۹۳ تن پسماند خشک از محل تفکیک غیر مجاز ناحیه ۴ منطقه ۱۹تهران جمع آوری شد

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار جارپرس، امین کرمی شهردار ناحیه چهار منطقه ۱۹ تهران از شناسایی و جمع آوری محل های تفکیک غیر مجاز پسماند خبرداد و افزود: با توجه به اطلاع رسانی درخصوص تفکیک پسماند از مبداء، برخی افراد سود جو  اقدام به جداسازی غیر بهداشتی و خارج از ضابطه پسماندهای خشک از درون مخازن و دپوی آنها در مکان های مختلف می کنند.

 

این مقام با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی شناسایی و احصاء محل های دپوی و تفکیک غیر مجاز پسماند در دستور کار قرارگرفت بیان کرد: با توجه به گشت زنی مستمر در روستا های کاشانک، مرتضی گرد، جعفر آباد، مراد آباد و … ۹۳ تن پسماند جمع آوری شد.

 

کرمی اظهارکرد: علاوه بر جمع آوری پسماند از ادامه فعالیت عوامل غیر مجاز کتفی و کولی ها جلوگیری می شود تا اجرای طرح تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک از مبدأ در قالب طرح نوماند به درستی اجرا شود.

شهردار ناحیه چهار منطقه ۱۹ تهران یاد آور شد: در راستای افزایش کیفیت محیط زیست شهری با بکارگیری روش‌های متنوع آموزشی نسبت به فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی و آگاهی به شهروندان در خصوص فواید تفکیک و جداسازی پسماندها اقدام می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.