۸ کشته و ۱۱ مجروح در برخورد تریلر با اتوبوس در محور کاشان – اصفهان

double-quot تهران - جارپرس - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان از برخورد یک دستگاه تریلر با اتوبوس مسافربری در محور کاشان - اصفهان که منجر به جان باختن ۸ نفر و مجروح شدن ۱۱ نفر شد، خبر داد.
کد خبر : 76377
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 آذر 1400 - 9:15
۸ کشته و ۱۱ مجروح در برخورد تریلر با اتوبوس در محور کاشان – اصفهان

 

سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: ساعت ۳ و ۲۵ دقیقه بامداد امروز(سه شنبه_۱۶ آذرماه) خبر وقوع تصادف بین یک دستگاه تریلر و اتوبوس مسافربری در محور کاشان – اصفهان به اطلاع ماموران پلیس راه استان اصفهان رسید و بلافاصله ماموران به منظور بررسی موضوع در صحنه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه اتوبوس مسافربری از دهدشت به سمت تهران در حرکت بود، افزود: در این حادثه دلخراش یک نفر از سرنشینان تریلر و ۷ نفر از سرنشینان اتوبوس مسافربری جان باخته و ۱۱ نفر نیز مجروح شدند که مجروحان توسط نیروهای امدادی به بیمارستان، منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فرماندهی انتظامی استان اصفهان، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص این حادثه گفت: در بررسی های دقیق صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه، مشخص شد خودروی تریلر به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده از مسیر خود، منحرف و وارد لاین مخالف شده و با اتوبوس مسافربری که در حال عبور از این مسیر بود برخورد می‌کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.