۵ روز بارندگی در برخی نقاط کشور

double-quot تهران - جارپرس - مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش ‌پراکنده باران در برخی استان‌های کشور طی ‌پنج روز آینده خبر داد.
کد خبر : 68375
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 - 10:56
۵ روز بارندگی در برخی نقاط کشور

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه  تا ‌پنجشنبه (۱ مهر) در استان‌های ساحلی خزر در برخی ساعات بارش ‌پراکنده ‌پیش‌بینی می‌شود، گفت: در همین مدت در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، برخی نقاط هرمزگان و جنوب فارس در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت مورد انتظار است.

وی ادامه داد: این شرایط جوی امروز (۲۸ شهریور) در خراسان شمالی نیز ‌پیش‌بینی می‌شود همچنین خلیج فارس طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۲۹ تا ۳۱ شهریور) مواج خواهد بود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۹ شهریور) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۳۰ شهریور) نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۸ و ۲۹ شهریور) اهواز با بالاترین دمای ۴۳ و ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۴ و ۲۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

انتهای ‌پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.