- سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی‌ سوادکوه‌:

۲۰ تغییر کاربری غیرمجاز در سوادکوه قلع و قمع شد

double-quot ساری- جارپرس-سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه از قلع و قمع ۲۰ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
کد خبر : 136672
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 16:04
۲۰ تغییر کاربری غیرمجاز در سوادکوه قلع و قمع شد

 به گزارش جارپرس محمدعلی سلیمانی از قلع و قمع ۲۰ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: ۲۰ هزار مترمربع اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سوادکوه تصریح کرد: این قلع و قمع بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در منطقه سرخکلا تپه و درویش ماهرو این شهرستان انجام شد.

سلیمانی به مقابله با پدیده شوم زمین خواری و تغییر کاربری اراضی زراعی اشاره کرد و گفت: هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر اینکه قلع و قمع بنا را در پیش دارد، جرم و مرتکب آن قابل تعقیب قضایی و پیگیری است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: برای حفظ و دفاع از حقوق مردم و بیت‌المال با قاطعیت با پدیده زمین‌خواری برخورد می‌شود.

وی گفت: تمامی دستگاه‌های متولی این امر باید در زمینه پیشگیری از تغییر کاربری‌ها و ساخت و ساز‌های غیرمجاز پای کار بیایند و با تلاش و همدلی از اینگونه تخلفات جلوگیری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.