مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد

۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد قلع و قمع شد

double-quot ساری - جارپرس-مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از قلع و قمع 11 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
کد خبر : 135341
| خبرنگار : حسین امین زاده
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 12:32
۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد قلع و قمع شد

به گزارش جارپرس محمد هادی‌زاده اظهار کرد: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با هماهنگی و دستور دادستان و همکاری عوامل انتظامی  و یگان ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، ۱۳ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در  اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: ۱۰ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ به مساحت ۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع و سه مورد به مساحت ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع در روستاهای حریم شهر سرخ رود، زنگی کلا و حاجیکلا از توابع بخش سرخ رود این شهرستان قلع و قمع شد.

هادی‌زاده با بیان اینکه این تغییر کاربری های غیرمجاز شامل تفکیک، دیوارکشی، دپوی خاک و مصالح و شن ریزی بود، گفت: افراد سودجو همواره به دنبال خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر یا روستا یا ساخت ‌و ساز در مزارع، باغ‌ها و اراضی ملی هستند که این موارد علاوه بر اینکه به خرد شدن اراضی کشاورزی منجر می‌شود و تولید و امنیت غذایی کشور را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.