0 نظر
161 بازدید

یک شبکه زمین خواری در زاهدان متلاشی شد

double-quot
زاهدان – جارپرس – رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان گفت: یک شبکه زمین خواری با رفع تصرف بیش از ۱۳ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در زاهدان متلاشی شد.
کد خبر : 18464
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1395 - 12:03
یک شبکه زمین خواری در زاهدان متلاشی شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی محمدی روز شنبه اظهار داشت: با هدف انجام وظایف کنترلی و نظارتی پلیس و به دنبال اطلاعات بدست آمده مبنی بر فعالیت شبکه ای از عوامل و متصدیان بنگاه های مشاور املاک حاشیه شهر زاهدان در خصوص زمین خواری و انجام معاملات غیرقانونی اراضی دولتی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس چند فرد سودجو که در قالب بنگاه و مشاور املاک اقدام به تنظیم مبایعه نامه و صدور مدارک غیرقانونی، خرید و فروش اراضی و ترغیب مردم و شهروندان بی بضاعت برای خرید اراضی مذکور و ساخت و ساز غیرمجاز با هدف رونق کسب و کار خود می کردند، شناسایی شدند.
وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی چهار نفر از این افراد سودجو در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات، ۱۳ هزار و ۱۲ متر مربع زمین در محدوده اراضی تصرفی و دولتی به ارزش حدود ۱۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال رفع تصرف شد.
سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: پلیس تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با زمین خواران و افراد سودجو که به اراضی ملی دست درازی می کنند، برخورد کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.