یک بمب‌افکن چین مسلح به موشک جدید کروز فراصوت رویت شد

double-quot تهارن - جارپرس - ویدئویی از یک‌ بمب‌افکن حامل موشک بالستیک جدید چین منتشر شده که مقام‌های داخلی ارتش این کشور می‌گویند، نوع جدیدی از موشک کروز فراصوت است.
کد خبر : 35252
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 مهر 1399 - 10:37
یک بمب‌افکن چین مسلح به موشک جدید کروز فراصوت رویت شد

به گزارش جارپرس از ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در طول چند روز گذشته تصاویری از یک بمب‌افکن Xian H-۶N در حال فرود روی باند فرودگاه در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که محل قرارگیری موشک زیر بدنه آن است.

در حالی که این ویدئو بدون توجه به مهمات موشکی این بمب‌افکن هم حائز اهمیت است، چرا که این بمب‌افکن برای نخستین بار سال گذشته میلادی عملیاتی شده، تحلیل موشک موجود بر روی آن به زودی بحث‌هایی را مطرح کرد که این موشک احتمالا قابلیت فراصوتی دارد.

در حالی که تحلیل‌های نظامی مربوط به یک‌سری احتمالات مربوط به فراصوت بودن این موشک است، مقام‌های داخلی ارتش آزادی‌بخش خلق چین که خواستند نامشان فاش نشود، روز دوشنبه به روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست گفتند این یک موشک کروز مافوق صوت بوده که تغییر یافته موشک چانگجیان است.

این افراد گفتند: در حال حاضر، ظرفیت حمله نیروی هوایی ارتش چین به بمب‌افکن‌هایش محدود شده است. در مورد بمب‌افکن‌های H-۶ و فقط همین نوع قابلیت سوختگیری در هوا را دارد و این یک نقطه ضعف است. این مساله باعث شد تا نیروی هوایی کشور به دنبال ارتقای موشکی این بمب‌افکن برای کاهش مشکلات آن باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.