در پایگاه مقاومت بسیج شهید مهربانی برگزار شد؛

سوگواره علمدارمحله سردار شهید فیض الله ‌مهربانی در بابل

double-quot بابل – جارپرس – سوگواره علمدار محله (آبرو محله )به یاد سردار شهید پاسدار فیض الله مهربانی عصر روز گذشته با روایتگری ،مداحی همراه با تجلیل از مادران و همسران شهدا به پاس یک عمر استقامت و جهاد زینبی در محله اسلام بابل برپا شد.
کد خبر : 130827
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 15:07
سوگواره علمدارمحله سردار شهید فیض الله ‌مهربانی در بابل

به گزارش خبرنگار جارپرس، این سـوگواره‌‌ به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بابل با روایتگری ، مداحی و تجلیل از مادران و همسران شهدا به پاس یک عمر استقامت و جهاد زینبی در محله اسلام بابل  برگزار شد.

 

این مراسم در علمدار محله ( آبرو محله ) با حضور و استقبال گسترده اهالی ، بسیجیان ، رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدای محله، مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر بابل همراه بود.

 

 

شهید مهربانی در سال ۱۳۶۵در عملیات کربلا ۴ در منطقه ام الرصاص بعنوان فرمانده دسته غواصان موسوم به امام حسین (ع )از گردان عاشورا لشگر ۲۵ کربلا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی که در سپاه پاسداران سوادکوه سالها در قسمت آموزش فعالیت می کرد پرونده پرسنلی خود را قبل از شهادت از سوادکوه به شهرستان بابل محل سکونت  پدر مادر  خود منتقل کرده  است که ناشناخته  دربین پرسنل سپاه بابل آسمانی شد.

شهید فیض الله مهربانی  درشهرستان قائمشهربه دنیا آمد و در شهرستان بابل  بزرگ  شده  و تحصیلات ابتدائی -راهنمائی ومتوسطه را دراین شهرستان به اتمام رسانده است .  شهید  که مفقود شده بود پس از ده سال اسخوانهای پاکش را  ذرآرامگاه معتمدی  بابل بخاک سپرده  اند. شهید از خود یک فرزند دختر به یادگار گذاشته است.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.