0 نظر
174 بازدید

گوشت قربانی را ۲۴ ساعت در یخچال قرار دهید

double-quot
کرمانشاه – جارپرس – مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه در شهر کرمانشاه ۱۳ نقطه برای خرید و فروش دام زنده در نظر گرفته شده، افزود: برای پیشگیری از تب مالت، گوشت قربانی را ۲۴ ساعت در یخچال قرار دهید.
کد خبر : 30558
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1398 - 10:17
گوشت قربانی را ۲۴ ساعت در یخچال قرار دهید

امید حاج محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: به مردم توصیه می کنیم برای ایجاد شرایطی مشابه پیش سرد، گوشت های قربانی که فردا آماده و توزیع می شود را در یخچال قرار دهند و از مصرف آن در همان روز عید خودداری کنند و روز بعد از قربانی، به تقسیم و مصرف آن اقدام کنند.

وی یادآور شد، قرار بر این است کشتارگاه های مربوط به شهرداری و خصوصی در روز عید قربان، هیچ مبلغی از مردمی که نذورات دارند را دریافت نکنند.

حاج محمدی با بیان اینکه ناظران بهداشتی و ذبح شرعی در کشتارگاه ها مستقر هستند، ادامه داد: اکیپ ها و بازرسان در ۱۳ نقطه خرید و فروش دام حضور دارند تا با نظارت این اجازه  را برای دام های بیمار صادر نکنند.

مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه با تاکید براینکه توصیه می کنیم از ذبح دام در منازل خودداری شود، ادامه داد: در غیر این صورت افراد می توانند با شماره تلفن ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ارتباط برقرار کنند تا اکیپ های مستقر در دامپزشکی در منزل حاضر شوند و علاوه بر نظارت، موارد تهدیدکننده آلودگی و نکات بهداشتی را بیان کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.