گل ها به احترام عمونوروز ایستاده می خندند

double-quot تهران - جارپرس - میدان آزادی تهران به پاس جشن آیینی و سنتی نوروزگلباران شد و مردم در میان گلها و سبزه جشن شادی می گیرند.
کد خبر : 87271
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فروردین 1401 - 12:30
گل ها به احترام عمونوروز ایستاده می خندند

 

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۹ و به نقل از شهرداری ناحیه یک، به مناسبت سال ۱۴۰۱ هجری شمسی منظره آرایی فضای سبز و گلها در میدان آزادی بشکلی جذاب و چشمگیر انجام گرفته که مسافران تهران به همراه خانواده هایشان اقدام به ثبت تصاویر با این منظره های دل انگیز می نمایند.

این گزارش با اشاره به طراحی و کاشت گلها در سطح محدوده ناحیه می افزاید، فقط تعداد ۵۰۰۰ بوته از گلهای رنگارنگ ” گالانگوا ” در رنگهای مختلف در گلدانهای ایستاده بپاس بزرگداشت جشن نوروز در محوطه میدان آزادی کاشته شده اندو در اقدامی دیگر مهندسان فضای سبز در جاهای مختلف میدان آزادی چشم انداز جذابی در رنگهای سرخ و سفید،آبی، زرد و بنفش، یاسی و قرمز برای رهگذران ایجاد نمودند.

بر اساس این گزارش خبری، طرحهایی در قالب مجسمه گلها بشکلهای ابتکاری شامل؛ کلبه عمو نوروز، پرستوهای سفید رنگ، پروانه، طاووس،کتاب حافظ، آرم شهرداری تهران، قوری چای و کاسه مسی چشمان هر رهگذری رابنحوی خیره می کندکه بدون ثبت خاطره یادگاری هموطنان ازین صحنه های زیبا و دل انگیز برای زنان و مردان مسافر اعم ازپیر و جوان و هر رهگذری مشکل است.

میدان بزرگ آزادی در روز های سال نو ۱۴۰۱ همه روزه از ساعت ۹ صبح تا نیمه شب میزبان انبوه گردشگران کشوراست که در فضای سبز محوطه میدان آزادی به گشت وگذار و بگو مگوی نوروزی همراه با جمع خانوادگی و دوستان مشغول می باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.