گل‌محمدی: باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم/ به باشگاه پرسپولیس بی‌احترامی شد

double-quot تهران - جارپرس - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش در داربی ۹۷ گفت: در چنین بازی‌هایی بیشتر از دو، سه موقعیت ایجاد نمی‌شود. باید از این موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم و در نتیجه به برد می‌رسیدیم.
کد خبر : 76022
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 22:42
گل‌محمدی: باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم/ به باشگاه پرسپولیس بی‌احترامی شد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از داربی ۹۷ که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، با اشاره به اتفاقات نشست خبری قبل از بازی اظهار کرد: من دیروز زیر سرم بودم و مربی خودمان را به نشست خبری فرستادم. متاسفانه چند خبرگزاری نشست خبری را تحریم کردند. فکر می‌کنم کارشان خیلی خوب نبود و بی‌احترامی به باشگاه پرسپولیس بود. در هر صورت تا جایی که می‌شد به نشست‌های خبری احترام گذاشته‌ام و در نشست‌ها حضور داشتم اما یک مورد که اتفاق افتاد، چنین شد و کار پسندیده‌ای نبود.

درباره حضور کم تعداد بازیکنان تیمش در خط حمله گفت: بیشتر جریان بازی در اختیار ما بود و موقعیت‌های خوب گل‌زنی داشتیم. ما می‌توانستیم برنده بازی شویم. ما با دو مهاجم بازی می‌کردیم. عیسی و امید در خط حمله بودند و هافبک‌های کناری هم اضافه می‌شدند. مهم این بود که کنترل بازی را در اختیار بگیریم. با اضافه شدن عالیشاه به خط هافبک، حفظ توپ بهتری داشتیم. فکر می‌کنم در چنین بازی‌هایی بیشتر از دو، سه موقعیت ایجاد نمی‌شود. باید از این موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم و در نتیجه به برد می‌رسیدیم.

گل‌محمدی با اشاره به مشکلات مدیریتی تیمش گفت: همه دیدند که چقدر مشکلات ما زیاد بود و هست. در هر صورت آقای صدری هم آمدند و طلب بازیکنان ما را پرداخت کردند. کار در باشگاه پرسپولیس واقعا سخت است. در بحث مدیریتی و مربیگری، کار سخت است. در هر صورت زحمت زیادی کشیده می‌شود اما شاید کافی نباشد. این موضوع به تصمیم گیرنده‌ها ربط دارد. ما هم تا جایی که بتوانیم این مشکلات را بیان می‌کنیم اما در بحث اجرایی و عملیاتی کاری از دست ما بر نمی‌آید و فقط می‌توانیم بازیکنان را آماده کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.