گلایه نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری از برخی ملی‌پوشان

double-quot تهران-چارپرس- نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری زنان گفت: برخی از دختران در اردوی تیم ملی به حد نصاب می‌رسند اما وقتی به شهر خود بازمی‌گردند دیگر تمرینی در کار نیست. وزنه‌بردارانی که بدون تمرین در اردوی تیم ملی حاضر شوند را به شهرشان بازمی‌گردانیم.
کد خبر : 50922
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399 - 9:49
گلایه نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری از برخی ملی‌پوشان

به گزارش روز یکشنبه  جارپرس از ایرنا«مریم منظمی» افزود: یکی از مشکلات فعلی کم‌کاری دختران وزنه‌بردار در شهرهای خودشان است. دختران پس از پایان اردوی تیم ملی به شهر خود بازمی‌گردند، تمرین نمی‌کنند و تصور می‌کنند که همان تمرین در اردوی تیم ملی کافیست. در صورتی که اینگونه نیست و ورزشکاری در حد صفر بوده و او را به ۶۰ رساندیم و وقتی به شهر خود بازگشته دوباره به همان سطح پایین رسیده است.

نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: این گلایه اکنون وجود دارد و اردوی تیم ملی، اردوی تمرینی رسیدن از صفر به ۶۰ درصدی نیست بلکه از ۶۰ به ۱۰۰ درصد است. چون این دختران در سطح بالایی هستند به اردو دعوت می‌شوند. شاید هم انگیزه دارند و با خود فکر می‌کنند که همواره عضو ثابت تیم ملی باقی می‌مانند.

وی عنوان کرد: اینکه وزنه‌برداری امیدش به حضور در تیم ملی باشد و فکر کند فقط از تیم ملی به جایی می‌رسد، یک اشتباه محض است. این موضوع ما را در آینده دچار مشکل می‌کند. وزنه‌برداری زنان جدی‌تر از رشته‌های دیگر است زیرا حساس، کار قدرتی و توان انحصاری را می‌طلبد. دختران می‌بایست در شهرها تمرینات منظم و مرتبی داشته باشند و بعد در اردوی تیم ملی توانایی خود را تکمیل کنند.

منظمی اضافه کرد: اگر ورزشکار چنین نگاهی داشته باشد قول مدال می‌دهیم اما وقتی در تیم ملی به حد نصاب می‌رسند و روز آخر رکوردزنی می‌کنند و بعد به شهر خود باز می‌گردند و تمرینی نمی‌کنند، تمامی زحمات ما به هدر می‌رود. وزنه بردارانی که بدون تمرین در اردو حاضر شوند، به شهر خود بازمی‌گردانیم. ورزش حرفه ای تمرینات مرتبی را می طلبد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.