0 نظر
135 بازدید

گزینه های هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس مشخص شدند/لاریجانی گزینه ریاست، حاجی بابایی و مصری گزینه نواب رئیسی

double-quot

تهران – جارپرس – عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تشریح جلسه روز سه شنبه این فراکسیون علی لاریجانی به عنوان گزینه ریاست و حمیدرضا حاجی بابایی و  عبدالرضا مصری به عنوان گزینه های پیشنهادی برای نایب رئیسی مجلس خبر داد.

کد خبر : 21016
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 4:09
گزینه های هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس مشخص شدند/لاریجانی گزینه ریاست، حاجی بابایی و مصری گزینه نواب رئیسی

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، علی ادیانی روزسه شنبه با اشاره به جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: بنابر توافقی که میان سه فراکسیون انجام شده بود بنا شد هر سه فراکسیون روی علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس تفاهم کنند.
وی اضافه کرد: همچنین بنا بود که برای نایب رئیسی مجلس دو نماینده از سوی فراکسیون ولایی و دو نماینده از فراکسیون امید مجلس معرفی شوند.
ادیانی ادامه داد: همچنین بنا براین بود که برای ۹ گزینه دیگر دبیران و کارپردازان مجلس شورای اسلامی هر فراکسیون سه گزینه معرفی کند یعنی فراکسیون های امید، مستقلین ولایی و نمایندگان ولایی هر کدام به ترتیب سه نامزد را معرفی کنند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: بنابر احتیاط ما امروز لیست ۱۲ نفره ای را رای گیری کردیم اگر فردا فراکسیون های دیگر به توافق پایبند باشند ما براساس توافقمان یک نفر به عنوان نایب رئیس و یک نفر به عنوان کارپرداز و سه نفر به عنوان دبیرمعرفی می کنیم و گرنه همان لیست ۱۲ نفره مان را به مجلس ارائه می کنیم.
ادیانی تصریح کرد: براساس لیست تهیه شده در فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس و بنا بر رای گیری ما علی لاریجانی به عنوان رئیس، حمیدرضا حاجی بابایی و عبدالرضا مصری گزینه های پیشنهادی ما برای نایبی رئیس هستند.
نمایندگان مردم قائمشهردرمجلس اظهارکرد: امیرحسین قاضی زاده محمدحسین فرهنگی، اکبر رنجبرزاده، احمد امیرآبادی، رحیم زارع و بنده به عنوان گزینه های پیشنهادی برای دبیری هیات رئیسه هستیم.
وی یادآورشد: همچنین محمود بهمنی، اسدالله عباسی و مجید ناصری نژاد گزینه های پیشنهادی برای سمت کارپردازی هیات رئیسه از سوی این فراکسیون انتخاب شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.