0 نظر
155 بازدید

گزارش خبرگزاری فرانسه ازتشدید تشنج بین المللی درخاک سوریه

double-quot

تهران – جارپرس – خبرگزاری فرانسه ادعا کرد سرنگونی هواپیمای نظامی سوریه توسط جنگنده های آمریکایی و درگیری بی سابقه نیروهای دولتی با افراد مسلح مورد حمایت واشنگتن ازیک سو وشلیک موشک های بالستیک ایران به مواضع داعش در دیر الزور در شرق سوریه موجب تشدید تشنج بین المللی درخاک سوریه شد.

کد خبر : 21334
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1396 - 6:46
گزارش خبرگزاری فرانسه ازتشدید تشنج بین المللی درخاک سوریه

بخش عربی خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه گزارش داد : سرنگونی روز گذشته هواپیمای نظامی سوریه در نزدیکی الطبقه استان الرقه، درگیری بی سابقه ارتش سوریه و نیروهای دمکراتیک عربی کردی مورد حمایت آمریکا و اعلام شلیک چندین موشک سپاه پاسداران از غرب ایران به پایگاه تروریست های داعش در دیرالزورهمگی حاکی از افزایش تشنج بین المللی در سوریه است.
این رسانه فرانسوی اعلام کرد : این اولین بار طی ۳۰ سال گذشته است که ایران موشک هایش را به خارج از مرزهایش پس ازجنگ عراق و ایران در فاصله سال های ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۸ شلیک کرد.
فرانس پرس با اشاره به بیانیه سپاه پاسداران که این حمله را پاسخ به حملات تروریستی اخیر داعش به مجلس شورای اسلامی ایران و آرامگاه آیت الله خمینی (ره) وکشته شدن ۱۷ بی گناه نامید، افزود: این حمله منجر به کشته شدن شمار زیادی از تروریست ها و نابودی سلاح آنها در دیرالزور سوریه شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.