گزارش آنروا درباره آزار کارکنان خود توسط رژیم صهیونیستی؛ شکنجه برای گرفتن اعتراف اجباری

double-quot تهران- جارپرس- آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی برخی از کارکنان این نهاد را برای گرفتن اعترافات دروغین شکنجه کرده است.
کد خبر : 139546
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 7:25
گزارش آنروا درباره آزار کارکنان خود توسط رژیم صهیونیستی؛ شکنجه برای گرفتن اعتراف اجباری

به گزارش  جارپرس از ایرنا از خبرگزاری رویترز، رژیم صهیونیستی برخی از کارکنان آژانس آنروا را مجبور کرده است که به دروغ به داشتن ارتباط با حماس اعتراف کنند.

آنروا اعلام کرده است که قصد دارد گزارش خود را به آژانس‌های داخل و خارج از سازمان ملل متحد که در زمینه مستندسازی نقض حقوق بشر تخصص دارند، ارائه کند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی برخی از کارکنان آنروا را با شکنجه و آزار و اذیت مجبور به اعتراف دروغین به شرکت در عملیات هفتم اکتبر کرده و این شکنجه‌ها شامل ضرب و شتم شدید بوده است.

آنروا همچنین خواستار انجام تحقیقات بیشتر شده تا همه موارد نقض حقوق بشر پس از پایان جنگ بررسی شود.

پیش تر عدنان ابوحسنه مشاور آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در غزه با رد ادعاهای (رژیم) اسرائیل در مورد همکاری کارکنان این آژانس با حماس، تاکید کرد: تل‌آویو با طرح چنین ادعاهایی به دنبال حذف این آژانس در غزه است.

به گزارش ایرنا، کاخ سفید در پی اتهام زنی رژیم اسرائیل به ۱۲ کارمند آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا مبنی بر دست داشتن در حملات هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و مشارکت در عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس، از سازمان ملل خواست تحقیقات شفاف و جامعی در این باره انجام دهد.

جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید پیشتر درباره اتهامات علیه ۱۲ کارمند آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا)، گفت: خواسته ما این است که تحقیقات در مورد آنروا کامل و شفاف باشد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.