ایران ایر اعلام‌کرد:

گروه پروازی «هما» تا اعلام نتیجه تست کرونا قرنطینه می‌مانند

double-quot تهران- جارپرس- مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: گروه پروازی هواپیمایی هما از مبدا لندن ساعت ۲ بامداد وارد کشور شدند و ساعت ۳ بامداد آزمایش تست کرونا از آنها گرفته شد.
کد خبر : 42080
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 12:21
گروه پروازی «هما» تا اعلام نتیجه تست کرونا قرنطینه می‌مانند

به گزارش جارپرس از ایرنا«حسین جهانی» گفت: ۱۴ نفر از گروه پروازی هما که در لندن بودند ساعت ۲ بامداد با آخرین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد کشور شدند و اکنون همه در قرنطینه به سر می‌برند.

وی توضیح داد: از تمام این ۱۴ نفر از جمله خلبان پرواز، واحد بهداشت مرزی فرودگاه تست کرونا گرفته شده است و تا مشخص شدن نتیجه تست در یکی از هتل‌های نزدیک فرودگاه در قرنطینه هستند.

به گفته جهانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در هفته سه پرواز به لندن داشت که تا دو هفته آینده به حالت تعلیق درآمده است.

وی توضیح داد: مسافرانی که از قبل بلیت خریداری کردند در صورت انصراف، وجه به صورت کامل به آنها پس داده خواهد شد.

به گزارش ایرنا سازمان هواپیمایی کشوری شب گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا در انگلیس و لغو تمامی پروازها به این کشور، آخرین پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” جهت انتقال مسافرین به لندن و بازگرداندن صرفا گروه پروازی مستقر در لندن به کشور در تاریخ دوم دی ماه انجام گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.